hoi allemaal, ik ben op 28 juli ongesteld geweest en 25 augustus weer, een prachtige cyclus zou je zeggen..want dat was de berekening toen ik 28 juli ongesteld werd en ik niet zwanger zou worden op de 25ste van augustus ongesteld moet worden en dat was dus ook inderdaad nou ik ben vandaag op dag 14 van mijn cyclus en heb ovutest van clearblue easy gebruikt en gaf een streep aan die bijna even donker is als de controlestreep, daarna voor de zekerheid de digitale clearblue en die gaf geen smiley dat was dus vandaag om 18.00 uur. nu net om 20.00 uur heb ik heel veel rekbaar slijm..echt je kunt er draden mee trekken, maar de kleur is donkerbruin..alsof de slijm (sorry voor de smerige details) geverfd is. ik vroeg me af wat dit is? want weet echt niet wat ik ervan moet denken. ps ben eind april dit jaar gestopt met de pil.
Toevallig. Ik heb nu precies t zelfde. Ovutesten zijn nog niet posi. Maar heb wel rozig vruchtbaar slijm! Eisprong kan met wat bloedverlies gepaard gaan... Hopelijk snel mn ei, want ik heb 2 lange cyclussen achter de rug!
hoi flora, ik hoop het voor je..alleen jij hebt rozig slijm en ik donkerbruin erg rekbaar slijm...echt raar
heb vandaag getest met digitale ovulatietesten en kreeg een smiley..ik heb er alleen geen vertrouwen in
ja had het gisteravond rond 19.30 en hoelang kan je een smiley krijgen? ik bedoel hoeveel dagen? want gisteren teste ik echt voor t eerste positief
ik had gisteren een smiley om 19.30 uur in de avond en vandaag om 13.00 uur smiddags weer testje gedaan en geen smiley..kan het zo zijn dat ik te vroeg heb getest en weer op dezelfde tijdstip als gisteren moet testen of is mijn LHpiek/eisprong al voorbij?? (had maar gisteren voor t eerst positief getest en eergisteren negatief)
Vanuit zkh zeggen ze bij eenregelmatige cyclus van 28 dagen beginnen op dag 10 na eerste dag laatste mens en dan iedere ochtend met je 2e plas! Heeel heeel belangrijk. Dan zie je em donkerder worden, en dan24 tot 36 uur daarna is je ei! Suc6