Ik moet vrijdag ongi worden en nu begint de zeurende pijn alweer. Maar ik moet zeggen dat ik wel meer last heb van mijn borsten? Maar ja dat kan ook weer bij de menstruatie horen.
hoi hoi, het kan je ongesteldheid zijn en hetkan een evt kenmerk zijn van een zwangerschap. mijn ervaring was, dat ik ook een dag voor ik ongie zou moeten worden lichte menstruatiepijn had en dus dacht dat het eerder kwam, maar dit een voorteken was. ik werd nl niet ongesteld en was zwanger. ook ik had pijnlijkere borsten dan normaal voor mijn nod. alleen de cyclussen na mijn curretage heb ik dit al een week voor mijn nod, dus ja het zegt dan weer niet veel. ik hoop voor jouw dat het net als bij mijn eerste zwangerschap een voorteken is. gr. mij
Ik heb al sinds donderdag menstruatiepijn en moet eigenlijk vandaag ongesteld worden, maar ben het nog niet.. Ik denk dat ik morgen maar eens ga testen!
Dag allemaal, Sorry dat het zo lang duurde voordat ik reageerde! Het is namelijk als volgt; heb al bijna een week menstruatieklachten... maar geen ongesteld Heb dus een test gedaan, nou eigenlijk een stuk of 4 (erg he)..!! Allemaal negatief Dus ik naar de dokter, daar ook nog eens een test gedaan ook negatief, ik moet volgende week nog maar eens een keer testen zei de assistente.. Ik ben misselijk, voel me duizelig en heb last van mijn darmen maar ben niet zwanger volgens de test snap er echt helemaal niks meer van...
Het kan zijn dat je nog steeds te vroeg hebt getest en dat je hCG hormoon nog niet voldoende aanwezig is.