uit logeren of meenemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ch11, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Wat zouden jullie doen?

Vrijdagavond hebben we een verjaardag van de vader van mijm vriend, die word 50.
    Ons moppie slaapt daar zo slecht, als wij daar de slaap kamer uitlopen begint hij te brullen en als we hem op het grote bed in slaap brengen en dan overleggen is die klaar wakker.
    Nu slaapt hij niet vaak bij mijn ouders zonder ons. Maar zouden jullie dan de kleine uitlogeren laten gaan en het laten proberen bij je eigen ouders of hem toch meenemen naar waar de verjaardag is?

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Kan er niet iemand bij jullie thuis oppassen, bijv je ouders.

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ja dat zou ik ook proberen.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Doe wat voor jullie beter voelt. Hier is mijn dochter nog nooit uit logeren geweest en heb ik daar ook echt nog geen behoefte aan, dus wij gaan 's avonds niet naar verjaardag, maar dus overdag. Als ze dan een middagdutje overslaat, is dat geen ramp. En dan 's avonds lekker in haar eigen bed.

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik zou ook proberen om iemand thuis op te laten passen, anders naar je ouders.
    In deze situatie zou ik mijn kind niet meenemen naar de verjaardag.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En als je dan een bruiloft of ander feest hebt? Ga je dan ook niet? Gewone verjaardagen gaan we ook overdag of als het 's avonds gevierd wordt 1 van de 2 maar op bepaalde feesten zijn uitzonderingen voor vind ik.

Mijn oudste is 3 en die slaapt ook niet bij anderen als wij erbij zijn maar als hij ergens slaapt zonder dat wij erbij zijn is er geen probleem en gaat hij gewoon slapen dus dan laat ik hem liever bij iemand slapen dan dat ik de helft van het feest mis omdat ik een kind in slaap probeer te krijgen. Soms als we een verjaardag hebben waarvan ik weet dat het niet heel laat gaat worden dan laat ik een van de ouders bij mij thuis zitten zodat ze lekker in hun eigen bedje kunnen slapen.
    Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voeld.

7. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Als je nu al weet dat hij daar zo slecht slaapt dan zou ik hem sowieso zeker niet meenemen...dan kun je net zo goed zelf ook niet gaan want dan heb je denk ik geen plezier. Ik zou ook proberen om iemand bij jullie thuis te laten oppassen maar ook uit logeren gaan moet kunnen, vind ik, zeker bij dit soort gelegenheden, bij opa en oma.
    Maar uiteraard moeten jullie doen wat goed voelt.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik zou uit logeren proberen..

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    We hebben sinds haar geboorte 2 bruiloften gehad; bij de eerste heeft mijn zus opgepast bij ons thuis, bij de tweede ging mijn man eerder weg met onze dochter en bleef ik op 't feest. Als mijn zus dichterbij zou wonen, zou oppassen wel vaker een optie zijn, maar het is een reis van 5 uur dus dat is echt uitzonderlijk geweest :D

Verder hebben wij ook geen ouders in de buurt die zouden kunnen oppassen, maar idd: ouders hier thuis terwijl m'n dochter lekker in d'r eigen bed ligt, dat zou ik prima vinden!

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze kinderen gaan vaak logeren bij opa en oma als we een verjaardag of feest hebben. Verder hebben we niet heel veel oppas. Soms komt het voor dat schoonouders niet kunnen en dan blijft een van ons gewoon thuis. En een enkele keer hebben we elkaar ook weleens afgewisseld. Dan ging ik van 20:30 tot 23uur ofsow en dan ging ik naar huis en dan ging mn vriend weer terug.

Hier is bij een ander logeren (met zoon dan met dochter weet ik nog niet) ook nooit een succes geweest toen hij ouder werd. Zat ik een uur naast zn campingbedje tot hij sliep en soms werd hij (overstuur) wakker. En dan kon ik er weer naast gaan zitten. Ik miste daardoor de hele avond maar ik vind/vond het vooral zielig voor hem: heeft al moeite met in slaap komen,als hij wakker werd was hij vaak meteen in paniek door vreemde omgeving en na een paar uur moest hij weer wakker worden omdat we naar huis gingen.

Dus hier uit logeren, een van ons gaat of we gaan apart van elkaar en wisselen af.

Deel Deze Pagina