zo moe..en hummeltje wilt ook aandacht..klaarwakker!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sandhya, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Helloo ladies!

hummel hier had besloten om vandaag tot half 6 te slapen..viel rond 4 uur in slaap, het wil nog weleens dat hij dan doorslaapt..ik zn flesje geven, was hartstikke moe en meteen daarna klaarwakker..deze moeder die nu zwanger is van de tweede en heeeeel moe..kan wel janken..manlief is weg en hummel hier klaarwakker..zit dus nu in de box voor de tv te kletsen..oh ben zo moe he..normaal ligt hummel om 6 a 7 uur in bed zodat ik echt knock out kan..

aahggr frustratie alom dat ik hem zo lang liet slapen vind het zo zielig om hem wakker te maken...snik snik snotter...

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oef sterkte meid!

Ik slaap de hele week al met mijn dochter in het grote bed (middagslaapje) omdat ze dan langer slaapt dan in haar eigen bed en ik lekker mee kan tukken.
    Maar goed, mijn dochter is bijna 2 en ietsje groter...
    Hoop dat je inmiddels al lekker kan slapen!

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    we hebben er samen maar een bere gezellige avond van gemaakt :)

toen hummel sliep als een blok in slaap gevallen :)

4. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

oh hier ook zo vreselijk moe!

Mijn dochter van 2,5 slaapt eigenlijk altijd goed maar haar zusje van 1,5 komt nog steeds 1 a 2x per nacht. Niet perse voor een fles pap maar meer om even met mamma te knuffelen (ff kijken of mamma er nog is). Vaak geven we haar dan een fles pap want dan slaapt ze zo weer verder. Maar doordat zij snachts wakker wordt geraakt de oudste ook wakker........ en zij is dan meestal klaar wakker en denkt dat ze uit bed mag!

Zo vermoeiend!!!!!! Zit hier met olifantenwallen onder mijn ogen!

Deel Deze Pagina