Hoi, Even een vraagje. Wanneer hebben jullie de eerste positiebroeken gekocht? Ben nu zelf bijna 8 weken zwanger, en heb de bovenste twee knopen al los als ik zit groetjes Femke
Inderdaad gewoon vanfa het moment dat je eigen kleding niet meer lekker zit. Bij mij was dat zo rond de 10 wkn. Ik had de broeken toen wel nog aan de bovenkant omgeslagen omdat ik het zo hoog niet lekker vond zitten. Dan heb je ook lekker lang plezier van je positiekleding
Hey Femke, je zou eens bij Katootje en Kooters moeten kijken op de Voorstreek. Daar hebben ze leuke positiekleding. En anders bij Prenatal of Miss Etam(boven). Shop ze!
ik liep met 9 weken al in positiebroeken omdat ik mijn eigen broeken echt niet meer aan kon ook niet met een elastiekje tussen de knoop en knoopsgat. Het is in het begin ook heel hard gegaan en nu aan het eind klopt het weer met hoeveel weken ik ben dus wees gerust als het in het begin hard gaat hoeft dat niet te betekenen dat het de hele zwangerschap zo doorgaat. ohja ben ook niet zwanger van een tweeling. Groetjes labmuisje ps kijk anders maar even in mijn album daar staan aardig wat foto's van mijn buik.
Ik liep vanaf 13 weken met positiekleding maar dat was omdat ik eerder geen geld had.. Ik had ook rond de 8e week al dat mijn broeken niet meer fijn zaten..
ik droeg ook al vroeg positiebroeken! Ik denk zo rond de 9 weken! Mijn broeken begonnen wat te spannen dus ben ik maar lekker gaan shoppen!
Ik liep vanaf week 8 al met positiekleding om dezelfde reden. Maar laaggesneden broeken of rokken met elastiek pasten nog wel ruimschoots tot ik zo'n 15 weken zwanger was. Ik zou niet teveel in één keer aanschaffen, want de broeken die ik in het begin heb aangeschaft pasten na 7/8 maanden echt niet meer. Heb nu hele dagen dezelfde broek aan (er passen er nog 2!) Groetjes Suusje
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag 2 positiebroeken gekocht. De broeken die ik had, zaten niet echt lekker meer en gingen gewoon zeer doen. Ik had het idee, dat het misschien wel wat overdreven vroeg was, maar als ik jullie zo hoor, dan is het dus toch nog wel normaal.
dames! We zijn gisteravond bij vrienden op bezoek geweest en het was redelijk vroeg toen we thuis kwamen (zo ongeveer 03.00 uur). Vandaag maar even lekker rustig in camping outfit met een boek/laptop op de bank. Morgenmiddag ga ik zeer zeker even shoppen. Ik had in een ander topic om adresjes gevraagd en veel tips in Leeuwarden gekregen. Ben lekker vrij en voel me niet (meer) bezwaard om al een leuke broek te kopen. Thanks!
Bij mij zitten nu al sommige rokken en broeken niet goed meer. . moet ik mijn bovenste knoop open doen.. Dus ik heb gisteren stiekem al mijn positiekleding van stal gehaald... Maar ja, volgens mijn vk is het normaal bij een 2e of volgend kindje dat het allemaal sneller gaat.. Zo wordt het wel erg moeilijk om nog even geheim te houden op werk.. 8)
Bij de H&M hebben ze ook erg leuke positiekleding. Ik heb zelf in het begin ook een paar broeken van een maat groter gekocht, zodat ik na de bevalling er nog heb die dan passen. Je moet gewoon doen wat je zelf het fijnste vindt. Met passen merk je snel genoeg wat wel of niet fijn is. En zoals hierboven al werd gezegd, wat je nu koopt kan je echt na 7/8 maanden niet meer aan. Wellicht iets om in je achterhoofd te houden bij de aanschaf. Succes. Groetjes
underbelly broeken kun je wel meestal hele zwangerschap doordragen hoor.. Ik heb bij Merijn met 13 weken een paar noppies broeken gekocht en die heb ik tot een paar weken na mijn zwangerschap nog gedragen..
Nou mama van merijn, ik moet zeggen dat al mijn broeken, van voor de zwangerschap, heup/underbelly waren, en dat zat echt niet meer lekker na 7 weken. En dan te bedenken dat dit mijn eerste is Femke, shop ze morgen, de winkeltjes op de voorstreek zijn vrij nieuw. Enne ik vond de winkel in Heerenveen best prijzig, maar erg leuke spullen hebben ze daar wel.
Dat ze prijzig zijn is aan de spullen op de website te zien! Maar ik hoop natuurlijk dat ik het een volgende keer nog eens kan dragen. met name de broeken. die zijn toch vaak redelijk tijdloos. Zag ook leuke shirts op de website. Helemaal mijn smaak. Hihi ben ik met kerst ook weer eens in het nieuw. ben dan altijd wel netjes, maar vind het normaal gesproken van de zotte om voor twee dagen allemaal nieuwe kleding te kopen. ...
Ik bedoel zwangerschaps-underbelly broeken hoor, geen gewone haha Iemand schreef dat alles wat je nu koopt, met 7/8 maanden niet meer past waarop ik dus schreef dat underbelly modellen wel langer te dragen zijn.
Gelukkig heb ik nog broeken liggen van mijn eerste zwangerschap. Mijn vorige zwangerschap van dit jaar is helaas uitgelopen op een MK met 9.5wk, maar toen was ik ook al een heel eind over op positiebroeken. Nu merk ik al met 5wk dat mijn spijkerbroeken niet meer lekker zitten...
ik heb ook een aantal dingetjes van noppies en die kun je echt tot (nu 8 maanden, maar vast die paar weken ook nog wel) het eind aan. die van prenatal kon ik na 15 weken al niet meer aan en daar had ik drie broeken weg, zonde! een beetje investeren en je bent uiteindelijk toch goedkoper uit, want de pasvorm is echt goed dan. veel plezier met inkopen!
Ben een spijkerbroek, huisbroek, shirt en vest rijker. Helemaal blij. Zeker omdat de broek lekke lang is, is altijd moeilijk om te vinden.