Bij de Lidl, hebben ze op het moment, zwangerschap broeken, leggings, tops en joggingbroeken t/m maat 46 voor een prikkie. En ze zitten heerlijk
Ik was er vanmorgen om 9 uur en toen was er al bijna niks meer (vrijwel alle broeken waren al allemaal op!)
Hier was het helemaal niet druk en lag er nog onwijs veel, is dan wel een aparte winkel voor non food. Zelf ben ik alleen niet geslaagd.
ik koop gewone kleding alleen maat groter dan ik voor ik zwanger was want ik vindt zwangerscjhap kleding echt niet mijn smaak en erg duur!!!
Ik heb ook niet echte zwangerschapskleding, alleen 1 spijkerbroek eigenlijk. Maar ik draag graag rokken en mijn leggings zitten nu gewoon niet lekker meer. Een maat groter vind ik alsnog onhandig want dan zit de naad alsnog op mijn buik. En nu waren ze bij de lidl maar 5,00 ps, ik vind dat echt niet duur. Dus daarom deelde ik het eventjes hier.
jammer, zit geen lidl hier in de buurt anders had ik ook wel even willen kijken. kan bijna niks in mijn maat vinden wat bij mn buik lekker zit.
Hier lag nog wel wat, maar ik heb dus een broek gekocht die niet past.. En verder hadden ze hem alleen nog maar echt een paar maten groter dus ik vrees dat ik hem morgen ook niet meer in een andere maat kan ruilen
Thanks voor de tip! Net m'n moeder erheen gestuurd, die heeft nog net de laatste zwangerschapshuisbroek in mijn maat kunnen kopen! Hopen dat-ie past...
Ik ben vanmiddag nav dit topic ook even gaaj kijken bij de lidl. Hier hadden ze nog wel wat ik heb 3 leggings, een huisbroek en een topje gekocht. De jeans heb ik niet gekocht, ik vind met buikband veel lekkerder zitten wel heel blij met de leggings!
ik heb m'n moeder vanmiddag ook eventjes langs gestuurd! wat een opluchting na al die normale broeken die te erg begonnen te knellen. alleen beetje jammer dat ik te lang ben voor de meeste kleding, maar what's new.. vind het voor dat geld echt top!
Ik heb net de laatste legging in mijn maat weten te bemachtigen. Hij is dan wel grijs in plaats van zwart maar ik ben er evengoed blij mee. Mijn normale broeken passen echtniet meer nu en het is gelukkig weer jurkjesweer
Ik was hier idd van op de hoogte en zou vandaag ook heen gaan, Gister was ik bij de lidl en hadden ze het al liggen (werd net neer gelegd) Heb een legging gekocht en de babyfoon, scheelt aardig in de kosten, en ben er super blij mee, de babyfoon thuis gelijk getest en werkt super goed
Super bedankt voor de tip! Heb net de twee laatste leggings in mijn maat weten te bemachtigen (En ben trots dat ik gauw nog naar de Lidl ben gefietst, ook al dacht ik dat ze vast op zouden zijn en was ik eigenlijk iets te lui..)