Nu al positiekleding....?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnestraal, 22 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ha, gelukkig, meer mensen die zo vroeg een dikke buik hebben! Ik ook al. Ik ben ook wel 4 kilo aangekomen, maar mijn buik begint nu wel heeel erg uit te dijen. Ik kan mijn broeken in principe nog wel aan, maar ze staan niet leuk meer met die buik, vind ik. Ik draag al sinds week 10 positiekleding (nu bijna in 13).

Van anderen hoor ik aldoor van die verhalen dat ze pas bij 20 weken iets zagen. Ik begon al te denken dat ik gewoon een vetlap was. Zo te horen valt het wel mee. Of we zijn hier allemaal vetlappen natuurlijk ... ;)

Trouwens, ik las in dat boek van Smulders dat je eerder een buikje krijgt als je je baarmoeder naar voren draagt. Misschien leuk om te weten.

Groetjes,

Dominique

2. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Maar waarom dragen jullie anders dan niet gewoon een rok met dit warme weer? Lijkt me lekkerder zitten dan een (te krappe) broek en zo kun je het misschien nog heel eventjes uitstellen. Ik merk ook al dat mijn buik uit gaat zetten, maar draag nu dus gewoon lekker rokjes.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    @missX

Rokjes en dan met name korte zijn leuk wanneer je nog mooie slanke benen hebt en niet zoals ik door vocht opgezwollen olifantenpoten! :oops:

Owh en met Lotte kreeg ik ook heel snel al een buik, ik droeg ook echt naar voren. Van achteren zag je haast niet dat ik zwanger was..

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jeetje heb je daar nu al last van dan? wat vervelend..maar ik neem aan dat je je voeten toch ook niet verbergt in laarzen? dan kun je anders misshien toch een rokje tot net boven of net onder je knie dragen of is dat ook niet fijn?

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat een opluchting!!!

Dacht al daar kom ik aan hoor met al met 8 weken een buik.........

Ben ook al 2 kg aangekomen maar dat merk ik meer in mijn taille (dikkere zwembandjes) heb nu ook een dikke harde buik. Krijg idd ook al sommige broeken bijna niet meer dicht..............maar gelukkig bieden rokjes idd uitkomst!!

Wat ik erger vind is dat ik nu al last heb van bekkeninstabiliteit......maar goed dat is een ander topic. Ik ben iig blij dat ik niet de enige ben die nu al verschil merkt!!! :D

6. mara76

mara76 Lid

24 jul 2006
    59
    0
    0
    tandartsassistente
    leerdam
    Hoi hoi, Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn tweede en bij de eerste kon ik mijn eigen kleren aan tot 25 weken, maar nu met de tweede ga ik dat niet redden denk ik. Mijn broeken beginnen nu strak te zitten en zal toch echt binnen kort zwangerschapsbroeken moeten kopen! Geniet van je zwangerschap!
    x

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben nu 7 weken zwanger, maar er is lichamelijk niks te zien!

Ik ben zelf superslank, dus ik zou eerder verwachten dat als je superslank bent dat je sneller een buikje of bolling zou zien dan als iemand die uit zijn eigen al een klein buikje heeft...

Maar ja ik wacht wel af, het buikje komt vanzelf wel! ;)

Gr. Miranda

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja helaas wel, echt over mijn gehele been heen. Met mijn voeten kan ik wel leven, ik draag gewoon slippers (laarzen passen ook niet meer). Heb toevallig net nog een leuke lange rok gekocht, slippers eronder en klaar is ik!

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja precies daar zat ik ook nog aan te denken want tegenwoordig zie je best leuke lange rokken...nou meid ik hoop voor je dat het snel over is!

10. sim

sim Niet meer actief

eet je veel zout? ik namelijk wel, nu iets minder vanwege zwangerschap, maar met dit weer houd ik ook veel vocht vast, ik heb advies gekregen selderijstengels te eten vanwege dat het vochtafdrijvend werkt. hoop in elk geval waar het dan ook door komt dat je er snel weer vanaf bent!

11. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Hoe (lang) houden julie het nog verborgen op je werk nu je het al zo snel gaat zien?
    Bij mij weet mijn collega (heb er maar 1) het wel al maar mijn bazen en zijn vrouw nog niet natuurlijk...zij zijn nog de komende twee weken met vakantie maar daarna zijn ze dus weer met z´n allen op kantoor. Voorral omdat ik net 9 kilo was afgevallen met het Sonja Bakker "dieet" en waarvan ze ook weten dat ik dat volgde ben ik bang dat het gaat opvallen. Vooral de vrouw van mijn baas is altijd zo opletterig..zit ze je ineens zo aan te staren of als je iets nieuws aan hebt of naar de kapper bent geweest..ze zegt dan niets, maar je voelt haar dan zo kijken echt heel irritant!

12. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Pfffff........dat lucht wel op dat ik niet de enige ben! Ik vind het best leuk dat je het nu al ziet hoor, daar gaat het niet om. Vond het alleen een beetje raar, of stom om nu al naar positiekleding te kijken.

Dank jullie wel voor de reacties

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha dat vond ik nou ook zonnestraaltje! Maar daar heb ik me overheen gezet, het gaat er nu gewoon om dat het comfy zit allemaal. Ik bedoel ik ga niet elke 2 weken een grotere maat kopen :p
    Als ik mijn eigen kleding aan moet dan voel ik me net een rolmops zo strak zit alles dan...
    Nog twee weekjes en dan weet ik eeeeeeiiiiindelijk hoever ik precies ben!!!!! 8)
    En dan ga ik het ook vertellen op het werk.....

Deel Deze Pagina