nu al slaapzakje ?

Discussie in 'Verzorging' gestart door sillaah, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb een vraagje,
    die kleine van mij is nu 2 weken en erg sterk ze kruipt nu al omhoog in dr bedje,
    en trapt de dekens van dr af, ik heb er al 2 nachten meerdere keren moeten toedekken omdat ze helemaal bloot lag.
    Nu lijkt het mij verstandig om een slaapzakje te kopen,
    maar is ze daar niet te jong voor, en wat voor slaapzak moet ik nemen,
    een dikke of juist een dunne omdat ze natuurlijk ook nog onder de dekentjes ligt ?
    Denk ook dat het verstandig is om dan een maatje 56 te nemen ?
    ze is nu ongeveer 50-52 cm.
    wat denken jullie ?

liefs sil

2. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik heb het allerkleinste slaapzakje ook gebruikt toen Damiën 10 dagen oud was...ook omdat ie omhoog kroop in zijn wiegje...

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Een maat 56 winterslaapzakje is goed hoor! Maar dan zou ik niet ook nog dekentje en lakentje gebruiken. De winterslaapzak is warm genoeg!

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb een dunne badstoffen slaapzakje maat 56 van de hema. Ik leg hem dan nog wel onder zijn dekentje en doe niet een al te warm pyamaatje aan.

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ilias kroop ook omhoog boven de dekens uit, ik heb voor hem een badstoffen slaapzakje zonder mouwtjes van de hema, maat 70 (was de kleinste die ik kon vinden bij onze hema). Daaronder draagt hij gewoon zijn kleertjes en hij ligt nog onder een lakentje en 2 dekentjes.
    Kan iemand eens een foto plaatsen van zo'n slaapzakje maat 56? Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet, dan kan ik ook gericht op zoek!
    Ilias is ook 50 cm.

Deel Deze Pagina