extra matrasje campingbedje

Discussie in 'Verzorging' gestart door karin29, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    hoi hoi,

Wij hebben net ons campingbedje binnen. Nu hebben wij ook een extra matrasje besteld. In de beschrijving staat dat je geen los/extra matrasje mag gebruiken omdat het orgineel matrasje de zijkanten goed afsluit zodat de beeb niet kan stikken. Nu heb ik het extra matrasje er ingelegd en het sluit inderdaad de zijkanten niet goed af. Wie van jullie gebruikt zo'n extra matrasje en hoe zien jullie dit? Wel of niet gebuiken. Wil natuurlijk niet dat de beeb stikt.
    Groetjes Karin

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Heb je wel een speciaal matrasje voor een campingbed?Die zijn wat groter dan matras voor ene gewoon ledikant he.

Wij hebben ook een extra matras bij ons campingbedje maar die past wel gewoon goed. Is een bedje van chicco en een campingbedjesmatras van prenatal. Vreemd dat het niet goed past... als er echt kieren tussen de zijkant van het matras en zijkant bed zitten kan je het idd beter niet gebruiken.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zeker vreemd dat het niet goed past. Volgens mij hebben al die bedjes standaard maten? Wij hebben een bedje van Koelstra en een extra matrasje erbij van Prenatal (zo eentje die opvouwt in 3 delen). Past perfect en nooit problemen mee gehad...

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij hebben helemaal geen extra matrasje en de nachten dat onze baby erin heeft geslapen zijn de enige 2 nachten geweest waarbij hij 6 uur achter elkaar heeft geslapen, hahaha! Bij ons is het dus ook echt niet nodig.

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi HOi,

Ja inderdaad raar dat het matrjasje niet goed past. Wij hebben hem besteld bij baby-walz en het bedje is van Graco. Het matrasje past wel als het helemaal recht blijft liggen. matrasje is 60x120 cm en is dus de zelfde maat als in een gewoon bedje. Ze verkopen hem als extra matrasje voor een gewoon bedje/. Als je het naar links of rechts schuift zit er wel 10 cm tussen. Het is zo'n matrasje dat ja kan opvouwen.
    Het orgigineel matrasje is ook prima en voelt lekker zacht wat ik niet verwacht had. Bij een extra matrasje zou ik de dekentjes beter kunnen instoppen omdat je het originele matrasje was moet zetten met kliterband en dan lukt het bijna niet om de dekentjes in te stoppen.
    Erg stom gemaakt.
    Hoe stoppen jullie de dekentjes in? Maken jullie die kliterband vast?
    Groetjes Karin

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Een campingbedje is over het algemeen groter dan 60x120 dus dat zal dan ook de reden zijn dat het niet past. Ik zou als je een extra matrasje wil gewoon zo´n ding bij prnatal oid halen, die wij hebben is idd ook opvouwbaar in 3 delen en past gewoon precies. Geen idee hoe groot ie is maar zeker groter dan 60x120.

In het begin is zo´n extra matrasje nog niet perse nodig denk ik maar als ze wat groter zijn en zwaarder is het wel een stuk comfortabeler.

7. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik heb ook een campingbedje en als ie ingeklapt zit zit er een matras omheengevouwen .
    maar heb er alsnog ene extra matras in want dat standaard ding is heel hard vind ik.
    heb gewoon op de markt bij ons staat een kraam met schuimrubber en matrassen en daar de maat opgegeven en dan word het gemaakt of besteld voor je en de kosten zijn dan ook maar 15 euro ong.

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Matras voor cmapingbed zijn te koop bij de Prenetal voor 29,95 :D

Deel Deze Pagina