Hi meiden, De afgelopen 3 dagen is mijn kindje aanzienlijk rustiger. Waar kan dit aan liggen? Moet ik me zorgen maken? Ik voel hem overigens wel hoor, maar minder krachtig en minder vaak.
Ik had een boekje van de vk meegekregen dat het normaal is als je ze eens wat minder voelt. Kan ook zich wat minder lekker voelen. Wat ik moet doen is 2 uur met volle aandacht op m'n buik en de kleine richten (en een beetje porren) en dan de bewegingen tellen. Bij minder dan 10 mocht ik bellen. Niet dat ze dan met gillende sirenes komen, maar dan willen ze wel even controleren. Maar bellen naar je vk als je twijfelt mag altijd toch?
Bij duidelijk minder beweging altijd bellen is de opdracht van mijn gynaecoloog. better safe than sorry..
Mijn gyn is ook heel streng...ik voel r ook weleens minder of zachter...maar hij deed een echo en zag volop bewegingen...ik voel dus niet elke beweging.. Maar mijn gyn zegt dat ik iedere dag moet turven! Met pen en papier, dat doe ik dan niet maar tel wel in mijn hoofd... Maar als je je echt ongerust maakt gewoon bellen!
Hier net vk gebeld precies omdat ze belt straks om te zien hoe of wat moest uur op mijn linker zijliggen en moest ze minstens 5 keer bewegen zo niet gaan ze even kijken ze beweegt niet zovaak maar denk ook dat ze misschieen wat minderen dagen heeft