harde buiken bij 17 weken?

Discussion in 'Gezondheid' started by suze238, Jul 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suze238

suze238 Actief lid

Mar 9, 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik heb best een lichamelijk zware baan (werk op baby/dreumes groep op kinderdagverblijf, dus hele dag tillen enz.) en merk de laatste twee weken dat het me eigenlijk echt iets te zwaar is. Ben ontzettend moe einde van de dag voel me geprikkeld, chagerijnig en me lijf doet gewoon zeer.
    Nu heb ik de afgelopen 2 dagen echt pijn in mijn buik het zijn een beetje golven van pijn zeg maar moeilijk uit te leggen, geen krampen maar wel pijnlijk.
    Zijn dit harde buiken? of kan dat helemaal nog niet?
    Wat denken jullie, moet ik dit aankaarten bij werk/verloskundige, ik wil geen aansteller zijn weet je maar dit is ook niet fijn!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

een harde buik hoort nog niet pijnlijk te zijn. je hele onderbuik wordt knoerthard als een voetbal.

ik zou het even bij de vlos aankaarten, misschien doe je toch teveel.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik denk eerder aan je banden. bandenpijn.
    toch een teken om het rustiger aan te doen.
    (werk ook in de kinderopvang)

4. little hoop

little hoop Actief lid

Mar 5, 2009
    187
    0
    0
    Ik zou dit zeker aankaarten bij de verloskundige..
    Ik denk zelf ook eerder aan bandenpijn...
    je kan al last van harde buiken hebben maar dit is nog niet pijnlijk maar je buik voelt inderdaad heel erg hard aan en dit duurt ongeveer 30 seconde en dan is het weer weg..

5. Tink

Tink Niet meer actief

En naast aankaarten bij de vlos zou ik toch echt proberen rustiger aan te doen... je baby gaat voor! En je bent geen aansteller als je gewoon aangeeft dat het je teveel is.

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Harde buiken voelen erg onprettig en dan kan je als pijnlijk ervaren.

7. suze238

suze238 Actief lid

Mar 9, 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik probeer mijn verloskundige te bellen maar vind haar erg moeilijk bereikbaar, heb vannacht wakker gelegen van de krampen/pijnsteken in mijn buik en heb net een klein beetje bloed verloren! help wat kan dit zijn iemand een idee????!!! :(

8. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Kan van alles zijn...Kan zijn dat er een adertje is gesprongen bijv. Maar zou sowieso even blijven proberen je vk te bellen!

Share This Page