Gi hoi Ik word hier in huis voor gek verklaard! Heb namelijk voor noelle snowboots gekocht voor aankomende winter. Vriendlief vind dat ik veel te vroeg hier mee ben.. Maar ik heb zoiets straks zijn ze of stervens duur of uitverkocht. Ze waren maar 15 euro. Wat vinden jullie?
ik heb zijn skibroek al in augustus gekocht en ben nu inderdaad op zoek naar snowboots, man moest ook lachen maar snapt het toch wel. Vorig jaar was er toen het nodig was niets meer te krijgen! waar heb je ze vandaan als ik mag vragen!?
Ik heb die van mn dochter ook al staan, waren 12 euro nu en die van vorig jaar waren te klein. Ze heeft er al wat kilometers op gemaakt binnen haha Vorig jaar heb ik echt met pijn en moeite nog snowboots gevonden, dus nu zag ik ze en heb ik ze gelijk meegenomen. Mijn man vond het wel slim
hoi ik heb ze ook al vanaf aug binnen want verleden jaar waren ze uitverkocht wel heb ik 2 maten groter gekocht voor het geval ze te klein zijn in dec/jan ach paar dikke sokken en ze zitten goed hwaaaa ik heb deze gekocht Lellie Kelly 30 euro
Ik had ze voor Rosalie in augustus al in huis. Ik haat het als je geen keus meer heb omdat alles is uitverkocht.
Ik vindt het juist slim haha. Het is net als met winterbanden zodra er sneeuw ligt kun je er haast niet meer aankomen en zijn ze meteen een stuk duurder.
ik heb ze al een tijdje in huis hoor. Vorig jaar was alles binnen no time uitverkocht. Had toen nog wel een paar kunnen kopen maar niet die ik wilde hebben. Heb nu dus eind augustus op een rommelmarkt toen ik mooie zag, ze gelijk meegenomen.
Ik heb ook vorige week ''al'' snowboots voor hem gekocht, en skipak is onderweg met de post hierheen hahaha. Ik begreep dat als het echt flink koud gaat worden, de keuze in m.n snowboots zeer beperkt is, of zelfs helemaal op in iedere winkel. En mocht er nou toch geen strenge winter kopen; die snowboots bewaar ik, of verkoop je altijd wel weer goed. En een skipak doen ze misschien wel 2 winters mee, dat valt vaak wel ruim
Ik zou het nu ook al doen. Vorig jaar waren ze nergens meer te krijgen toen ze hard nodig waren. Gelukkig heb ik nog snowboots, maar manlief heeft er geen. Ik zal voor hem ook eens rondkijken.
ik heb alles al binnen! van skijas broek, laarsen enz. vorig jaar greep ik elke keer mis en was in okt of zo. Dus wat ik nu tegen kwam en mooi vind heb ik gekocht! kan het maar in huis hebben!
Ik heb ook al snowboots in huis hoor. 2 jaar geleden had ik er niet op tijd aan gedacht en toen sneeuw lag kon ik ze alleen nog krijgen voor 70 euro. Sinds die tijd heb ik een skipak en snowboots heel op tijd in huis.
ook ik kon vorig jaar niks meer krijgen. zodra het weer er voor is, zijn ze niet meer te krijgen. net vorige week en fortuintje uit gegeven voor 3 kinderen aan skibroeken, handschoenen en snowboots. alles voor m'n dochtertje heb ik nog geen snowboots, daar ga ik deze week dus echt nog achter aan.
goed dat je het zegt. heb gelijk geboden op marktplaats. pasvorm zit er toch niet in die dingen hahahaha
Ja hoor, hier zijn de snowboots en skibroeken al zeker een maand in huis. Vorig jaar was er niets meer te krijgen, dus ik ben er nu in elk geval optijd bij haha
ik werd thuis ook voor gek verklaard hoor, maar hier staan de snowboots ook al klaar, heb ze vorige week gekocht, en ook een skibroek en de slee is besteld die wordt over 2 weken geleverd. Vorig jaar was ik te laat, zodra er sneeuw ligt is ALLES uitverkocht! Dus dit jaar ben ik mooi op tijd!
Ik verklaar jullie niet voor gek hoor haha ik heb ook al sjaals, mutsen en wanten gekocht voordat het straks allemaal weg is. Nu heb je nog ruime keuze