Nu al spullen kopen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje88, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die nu al spullen aan het kopen zijn en die nog niet zwanger zijn?

Vanaf het moment dat ik wist dat we ervoor zouden gaan zijn we alvast wat spullen gaan kopen. Wat kleertjes en mutsjes, slabjes etc maar daar is het niet bij gebleven ik had ook geboden op een babykamer op marktplaats die we beiden leuk vonden en die mocht ik uiteindelijk hebben voor een leuk bedragje, wij daar gaan kijken en hij zag er nog zo perfect uit dat ik dacht die nemen we mee de kans is zo klein dat je nog eens zoiets tegenkomt :rolleyes:
    Dus die hebben we ook al :) :oops:
    En vandaag hebben we verf gehaald om de kamer te schilderen (die moest zowiezo geschilderd worden maar nu hebben we een kleur gehaald wat past bij de meubels en die we beiden geweldig vinden voor een kinder kamer :rolleyes: )

Ben ik de enigste of zijn er nog meer die dat doen / hebben gedaan? :rolleyes:
    Mijn vriend zegt ook: tja anders moet je strax alles in die 9 maanden gaan halen... nu kan je het een beetje verspreiden...

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Heb nog maar 2 dingen hier liggen een boek en een hanger, maar gelijk babykamer kopen en verven.. Nee, dat vind ik nog TE vroeg, voor 't zelfde geld duurt het jaren en zit je maar ellendig tegen een mooie geschilderd babykamertje aan te kijken en tegen alle spullen die je gekocht hebt, dat zou mij erg verdrietig maken op tenduur! Maar iedereen zn eigen keuze! ;)

3. Loe

Loe Niet meer actief

eh, hier hetzelfde hoor. Wij hebben heeeeeeeeeeel veel, telkens gekocht bij een aanbieding oid. :)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    haha ben ik blij dat ik niet de enige ben ;)

Kinderwagen enz daar wachten we wel mee en het opbouwen van de kinderkamer wachten we ook nog even mee maar ja we hebben het dus wel alvast :p
    en tja het kan nog wel jaren duren misschien (ga ik eigenlijk niet van uit maar je weet het nooit natuurlijk) maar dan heb je het wel alvast bovendien is de kamer iets wat niet seizoens gebonden is of wat echt niet meer in is ofzo over 2 - 3 jaar het kan gewoon altijd mee... en anders kunnen we het altijd nog zelf verkopen via marktplaats als het echt niet wilt lukken... ;)

5. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik zou het zelf ook echt niet doen, stel je voor dat het jaren duurt, of het helemaal niet lukt.. Dan zit je tegen een babykamer aan te kijken doe je helemaal niet kan gebruiken. Ik heb nog babykleren van mijn dochter, maar ik ga nu echt niks in huis halen. Is volgens mij alleen maar jezelf kwellen, en mocht je zwanger worden heb je nog 8 maanden de tijd om alles te kopen...

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ik betrap me dr net op dat ik naar spenen zit te kijken met i love daddy, om deze te geven, mocht het raak zijn binnenkort! :D
    hahha maar goed, toch nog maar ff niet gekocht.
    Het enige wat we hebben is een kadootje wat ik van mijn vriend gekregen heb met sinterklaas: een knuffel met onder het hoofdje zo'n lapje.
    haah als jullie begrijpen wat ik bedoel. Die vind ik hélemaal super, en dat had ie onthouden :) haah

En het boek van kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Aangezien ik die wil geven als het raak is! :D

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben 15 weken zwanger en heb nog nix gekocht hahahahhaa

maar er zijn er wel meer hoor die leuke dingetjes zien die in aanbieding zijn en het niet kunnen laten liggen.

Is altijd risico dat het langer duurt voor je zwanger wordt, maar als jij je er goed bij voelt en het leuk vindt, gewoon doen :)

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Wij hebben ook al heel veel spullen! (veel kleertjes)
    Elke maand komt er wat bij hihi, ik loop steeds tegen leuke dingen aan.

9. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb soms ook de neiging om al vanalles te gaan kopen. Heb wel al kleine dingen liggen zoals slabbetjes enzo. Maar echt de grote dingen daar wacht ik mee. Ben nu aan het afwachten, want morgen moet mijn ongie komen. Ik hoop natuurlijk van niet, want dan kan ik echt spullen gaan kopen.
    Voor iedereen succes bij het zwanger worden.

groetjes Mariska

10. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ik zie ook zoveel leuke dingen, maar ik koop nog niks. Ik wacht liever af tot ik zwanger ben en dan komt het wel goed met de spullen.

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    hier nog een hoor die bijna alles al heeft behalve eigenlijk de babykamer en wat kleertjes!

ik heb al:quinny buzz incl. alle toebehoren,maxicosi,kleertjes,schoentjes,sokjes etc.,hele aankleding voor de babykamer zoals aankleedkussenhoesen etc. alles van Maud design 'groen als gras' en 'keigoed' want die kon ik niet laten liggen dus heb van alles de hele collectie! en nog veel meer dingen.

ik heb zoiets van waarom niet? dan merk je het ook niet zo in de kosten.

babykamer durf ik nog niet te kopen,want weet niet waar ik dat kwijt moet.

Hoop dat het voor ons en de nog niet zwangere meiden snel raak is,zodat we de spulletjes snel kunnen gebruiken :D

12. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb wel een paar rompertjes gekocht en een leuke kinderstoel die afgeprijsd was.. Verder nog niets, anders heb ik alles al en tijdens de zwangerschap is er nog zoveel leuks te kopen! :D

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als ik ietsb leuks zie, denk aaahh wat lief ! Die wil ik kopen, maar toch doe ik het niet. Ik wacht tot ik zwanger ben, en zeker weet dat alles goed mag gaan! Succes met zwanger worden iedereen!

Liefs

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hier nog 1 die al van alles in huis heeft...

er staan al 2 kinderwagens op zolder hihi we hebben er 1 gekocht (Quinny) en heb er zojuist nog 1 van een vriendin van mij bijgekregen (Mutsy) helemaal compleet, maxicosy, kinderkamertje (Ledikantje en Commode) commode staat al wordt gewoon gebruikt als kast (waar al wat spulletjes inliggen voor de toekomstige beeb) Ledikantje staat nog op zolder. heb al poeh slofjes (die van de kruidvat) vond ze zo lief dat ik ze niet kon laten liggen enne we hebben al wat schilderijtjes enzo... kleertjes ga ik nog niet kopen, dat komt wel als het zover is. maar als ik iets tegenkom wat leuk geprijsd is of heeeel lief is kan ik het niet laten liggen....

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ik schrik hier eerlijk gezegd van zeg! ik persoonlíjk vind het helemaaaaaaal niet vazelfsprekend dat je zwanger KAN worden. ik vind het zo'n wonder. De kans dat je gelijk zwanger bent is niet zomaar weggelegd voor iedereen. Sterker nog misschien ben je wel om een of andere reden onvruchtbaar! en om dan alles gelijk alles in huis te halen terwijl er nog niks is, geen zwangerschap, vind ik een beetje eng... Tuurlijk moet je positief denken en ervanuit gaan dat je lijf goed functioneert maar dat vind ik erg voorbarig denken... Maar met alle respect voor iedereen die dat wel doet hoor, dat moet je zelf weten, het is niet mijn ding.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    daar houden wij ook zeer zeker wel rekening mee hoor dat het ook wel eens niet zo kunnen lukken, maar ja ach dan zien we wel weer verder, met de spullen bedoel ik dan hé. alle spulletjes bij elkaar hebben volgens mij nog geen 150 euro gekost dus ik kan me daar niet druk over maken...

ieder zijn/haar eigen ding natuurlijk....

we hebben op de commode het ledikantje en de kinderwagen na nog niets groots gekocht en dat gaat ook niet gebeuren voor ik zwanger ben hoor, k wil het niet overdrijven.

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Ik kon voor dat ik zwanger werd het ook niet laten om een paar rompertjes etc te kopen... nu ik zwanger ben.. heb ik al veel gekregen, en er komt ook nog een hoop erbij.. van spullen die we krijgen.. dus uiteindelijk zodra we aan de kamer beginnen kunnen we op de aankleding instorten ;) Ik ben ook wel blij dat we niet op zoek hoeven voor die spullen. Ik vind het namelijk te veel spanning op leveren bij mij. wel leuk natuurlijk maar ik ben veels te veel índecisive' en met zwanger zijn...nog erger.. dus blij dat het aan ons gegeven word, hoef ik niet te kiezen tussen al die spullen. Heb het al moeilijk met alleen aankleding voor kamer.. lamp, gordijnen, etc etc..

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik had nog niets gekocht voor ik zwanger was, en eigenlijk maar goed ook.We zijn 2 jaar 'bezig' geweest, moet er niet aan denken om telkens naar die spulletjes te moeten kijken als ik weer ongi was...Toen ik net zwanger was heb ik 2 (neutrale) rompers gekocht, en dat vond ik al een beetje 'riskant'.En babyshoppen met een zwangere buik ik zoooo leuk! :D

Maar...iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt.Als jij het leuk vind, gewoon doen. ;)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Precies :) iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt en ik denk niet dat anderen zich druk moeten gaan maken hoe een ander de dingen doet en aanpakt. De een vind het heel fijn om spulletjes te kopen alvast, de ander wacht er mee.
    Prima allemaal toch! Als je je er goed bij voelt wat je doet...lekker doen dan!

20. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik zit hier net als Hummie vol verbazing!
    Ik begrijp heel goed dat het dan heel dichtbij lijkt.
    Dan doel ik vooral naar meiden met serieuze aanschaf zoals een babykamer, kinderwagens e.d.
    Wat een geld! Voor iets wat helemaal niet tastbaar is.
    Maar wat als je te horen krijgt dan je nooit een kindje op de wereld kan zetten?
    Sommige meiden hier zijn zo'n 4! jaar aan het proberen om zwanger te raken en lopen al een hele tijd in het ziekenhuis.
    Ook ik en mijn vriend kunnen niet vanzelf zwanger worden.
    Ik moet er niet aan denken om al die babyspullen te zien. Ik zal mezelf alleen maar meer verdriet doen.

Maar je moet doen wat je zelf prettig vind.

Deel Deze Pagina