nu al spulletjes kopen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paint, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik was zo bezorgd dat ik (weer) een miskraam zou krijgen, dat ik pas na 16 weken zwangerschap iets durfde te kopen.
    Dat was trouwens wel meteen een heel gaaf beschilderd wiegje (dat dan weer wel.. :D )
    Rond de 30 weken ben ik pas echt goed gaan shoppen.

Groetjes, Anakin.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh nee, echt niet! Net alsof ik het lot tart!
    Hoorde van collega dat een vriendin van haar al hele bebaykamer heeft gekocht terwijl ze nog niet zwanger is... stel je voor dat het nooit zou lukken.
    Mn moeder kwam ook al met een knuffel aan zetten ,lief, maar beetje voorbarig!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb alleen maar de gratis buikband van puurMama VSM, maar die maak ik pas opene als ik positief test. Verder niks gekocht. Wel boeken over Zwanger Worden, dat mag dan wel. Maar zelfs boeken over Zwanger zijn, wil ik nog niet kopen. Ik heb maar een boek over Zwanger zijn, en da's omdat die ook over Zwanger Worden ging, ik het een heel goed boek vond (lekker duidelijk) en het in de aanbieding was.

Het antwoord is dus nee, ik heb niks in huis, en wil het nu ook nog niet.
    Maar ik moet zeggen, ik zie steeds meer leuke, lieve, schattige :oops::oops:

Mag ik je vragen hoe dat boek heet dat je leest? Is dat toevallig het boek "Eisprong". is het een mooi boek? Ik wil Eisprong nl. wel een keer lezen. Ik heb het idee dat het net zo'n boek is als "Komt een vrouw bij de dokter... "

4. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Nee dat is hem niet. Het is een boek van jessica inclan , opweg naar jou.
    Gisteren uitgelezen. Ik vond het een mooi boek.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb alleen een paar sokjes, 1 pyamaatje en 3 rompers. Voor mijzelf heb ik 2 buikbanden, die waren afgeprijsd bij prenatal en tegen de tijd dat ik een beebje in mijn buik heb zijn ze er niet meer.
    ben wel een beetje aan t snuffelen op marktplaats, met dezelfde reden als racebabe. Maar heb geen grote dingen nog gekocht

6. Niet meer actief

Nee, ik ga de goden niet verzoeken :confused:

Ik denk dat ik als ik ooit posi test wel kleine freubeldingetjes zou halen en na 12 weken pas de echte dingen die nodig zijn.

7. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    bij m'n vorige zwangerschap hadden we zodra we het wisten het "eerste kleertje" gekocht.. een dag later kreeg ik een bloeding en was het bijna mis.

voor een volgende durf ik echt nog niets te kopen en denk dat ik ook zodra ik eenmaal zwanger ben nog even wacht met kleding kopen tot na de 12 weken..

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik heb al wel een lief rompertje gekocht met iets als: mijn papa is de allerliefste. Die geef ik als ik een positieve test mag hebben (ooit!). Verder nog geen spullen voor mij!

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik heb vorig jaar wat spulletjes meegenomen uit Indonesie. Maar daar kom ik dan ook niet elke dag. Spulletjes staan opgeslagen in de berging. Moet het niet elke dag tegenkomen! Lijkt me erg frustrerend..

Wel een goed idee om vast een cadeautje te kopen voor de as papa! Je weet maar nooit of je op de dag dat je (eindelijk) een positieve test in handen hebt, de mogelijkheid hebt om nog de stad in te duiken :D

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik koop ook nog niets.. heel stom, maar vorige zwangerschap (mk) wilde ik perse niets kopen omdat ik het gevoel had dat het niet goed was.. raar he.. je lichaam weet dat echt wel..
    zowieso zou ik bij een evt volgende zwangerschap pas na de 20 wkn iets gaan kopen.. (als ik me ik kan houden..hihihi)

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik heb wel al wat spulletjes gekocht gewoon kleine dingetjes zoals rompertjes, wat knuffeltjes, een baby deken, badcape. Wel allemaal in de aanbieding. Maar is niet zo dat ik vaak naar babyzaken toe ga hoor. Vind t gewoon leuk om al wat dingetjes te hebben en ik hoop dat ik ze binnenkort mag gaan gebruiken.

Ik vind zelf niet dat t t lot tarten is. Denk ik niet zo over. Maar goed ieder zn eigen mening he.

Ik denk ook dat er een verschil is mbt als je nog niet zwanger bent of dat je al wel een keer zwanger bent geweest en t is een mk geworden. Dan heb je toch zoiets van ja ik kan in ieder geval zwanger worden dus dan is t toch niet zo'n ramp als je al wat dingetjes in huis hebt.

Ik ben in ieder geval heel blij met de spulletjes die ik al heb. Hoop dat ieder van jullie snel zwanger mag raken!

Groetjes,

Baby4me

12. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik zou niets kopen voor ik het zeker weet..
    Weet dat ik me zelf dan gek ga maken.

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik kwam nooit in babyzaken, dus dan hoef je daar ook niet over na te denken.
    Na de 3 maanden zijn we eens lijstjes gaan maken wat we allemaal moeten doen en kopen, en langzaam aan eens begonnen ( en bijna alles moet nog :) )

14. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ik heb nog niks gekocht, koop nog wel een cadeautje voor mijn man voor als het zo ver is.
    Ik zou ook geen grote dingen aanschaffen zo lang ik niet zwanger ben, maar als het zo ver is dat ik positief test zal ik toch wel onrustig worden en wat dingen aan gaan schaffen!
    tot 20 weken wachten pffff dat vind ik heel knap!

15. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik heb al wat kleine dingetjes gekregen maar dat komt omdat het van mijn peetkindje is geweest. Me nicht zei wil je het vast hebben anders doe ik het toch weg. Tja en toen heb ik het maar genomen :)

16. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    O ja ik moet er nog even bij vertellen dat ik zelf verder nog niks ga kopen. Als ik een positieve test in handen heb kan het nog 9 maanden lang.

17. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    hoi allemaal

ik heb bijna wel alles al. behalve de babykamer.
    ik heb veel van mijn vriendin gekregen zag er allemaal nog nieuw uit en mocht ik zo meenemen. dus dat heb ik gedaan. staat nu op zolder en kom daar nooit.

zelf spaar ik alles van winnie the poeh. dus als ik iets zie wat ze normaal nooit hebben en het is nu in de aanbiedeing van winnie dan koop ik het, maar dat zijn bijna allemaal kleine dingetjes. verder koop ik zelf eigelijk niets.

ik heb 7 decemebr een missed arbortion gehad en het is idd frustrerend als je toevallig een keer op zolder moet zijn en al die babyspulletjes ziet staan. de rest koop ik pas als ik voorbij de 12 weken ben.

ik zag gister hier op de zwangerschapspagina onder een andere forum dat iemand 4 weken zwanger was en de babykamer al gekocht heeft omdat die in de aanbieding was. ik vind dit persoonlijke rg vroeg en zou dit nooit doen. mijn babykamer die wij graag willen staat nu deze week ook in de folder, maar dan denk ik die komt in die 9 maanden vast nog wel eens in de folder. en ja als je alles al hebt en je kan geen kinderen krijgen zit je toch mooi te kijken emt die spullen

groetjes moppie

18. Missdaisy

Missdaisy Lid

13 apr 2007
    87
    0
    0
    Logistiek medewerkster
    Haarlem
    Hoi hoi

Nou ik heb soms wel eens een aanval als ik in de supermarkt ben,soms dan koop ik al shampoo en badschuim enz van switsal maar ja dat kan je altijd nog zelf wel gebruiken, ik in iedergeval wel vind dat heerlijk ruiken hahaha

groetjes,Daisy

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Sinds ik te kennen heb gegeven dat we een kindje wilde heb ik allerlei spullen van mijn schoonzusje en nicht gekregen. Dit zijn spulletjes die zij niet meer nodig hebben omdat hun kindjes al ouder dan 1 zijn. Ook heb ik toen geld geleend van mijn ouders en hoefde ik een deel niet terug te betalen, mocht ik voor de kinderkamer gaan gebruiken werd er gezegd. Dus veel dingen heb ik al wel, maar nog niet zwanger.

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nou het lijkt mij heel erg lastig om al spullen te kopen..ben zo bang dat het dan mis zou gaan.....Maar goed....ieder zn eigen..haha moet me soms wel bedwingen hoor.... :)

Deel Deze Pagina