1e zwangerschap ben ik met 6 wk al spullen gaan kopen (heb dus al een kinderwagen) helaas mk. Nu durf ik het niet zo goed en wacht liever nog even tot ik de 1e echo of miss de 20 weken echo heb gehad
Ik sta te springen om te gaan shoppen, maar over een paar weken gaan we verhuizen, dus ik kan beter even wachten, dat scheelt weer inpakken en meeslepen. Kinderkamer en kinderwagen hebben we wel al besteld, maar ook pas afgelopen week. (we hadden hem wel al 6 weken geleden uitgezocht.
Gewoon doen zou ik zeggen! Ben nog niet eens zwanger en sta nu al bij de babysokjes te kijken... ... dat is toch wel erg eigenlijk he...
toen wij getest hadden en wisten dat ik zwanger was, hebben we de volgende dag alvast een heel schattig rompertje gekocht, dus gewoon doen joh
Heey hoi Ben blij dat ik niet de enige ben . Ik zag van de week op mp ook een heel mooie kinderkamer, gewoon helemaal onze smaak. Omdat ik nog maar 7 weken zwanger ben ook heel erg getwijfeld, maar toen dacht ik ook, het kan altijd mis gaan, en mocht dat zo zijn dan zet ik het weer op mp en verkopen we het weer. Mijn schoonouders verklaarden ons voor gek , terwijl mijn moeder heel positief was. 8) Dus toch maar gedaan . en we zijn er erg blij mee.
Ik ben begonnen met kopen vanaf ongeveer de 10e week,maar inderdaad wat de rest zegt,als het goed voelt gewoon doen.
wij hebben maandag onze uitzet besteld! ik wou eerst wachten tot ik 5 maanden was... maar goed dat we dit niet gedaan hebben want zit 11 weken levertijd op! ben super blij dat ik alles al heb besteld. ik voel me weer een stukkie meer mama wel jammer dat ik nog 2,5 maanden moet wachten tot alles er is! ben zo ongeduldig maar ik zou zeggen doen wat je zelf wil en niet naar anderen luisteren want iedereen heeft een andere mening. eerst wou ik ook 2dehands kopen en dan had ik toch echt gewacht tot ik 5 a 6 maanden was.... nu ik alles nieuw heb en er overal een levertijd op zit is dit anders natuurlijk...
ik benr uim 10 weken zwanger nu en ondanks een bloeding afgelopen week (wat verder niet erg was gelukkig) heb ik nu toch een wagen en kamer besteld dit was namelijk een aktie en vond het super. bij deze winkel hebben ze wel de garantie dat mocht je een mk krijgen dan kun je de spullen terug brengen en krijg je het geld terug. (mits je een doktersverklaring hebt). wel netjes dus dus heb nu besteld.. duurt nog wel even voordat er dan daadwerkelijk wordt geleverd... maar de bestelling is gedaan. ik denk dat je inderdaad moet doen wat je gevoel je ingeeft. per se wachten op 13 weken of meer hoeft niet. en als je een aktie ziet waarom niet... misschien wel handig om na te vragen of betreffende winkel waar je spullen koopt ook zo'n garantie heeft. via marktplaats gaat dat natuurlijk niet maar dan kan je alsnog weer te koop aanbieden maar ach... laten we maar gewoon allemaal hopen op een gezond kndje en dat je de spullen gewoon kan gaan gebruiken. positive thinking