Dag meiden! Al een tijd volg ik dit forum en nu mag ik met recht dit forum een beetje volgen want ook ik en mn lief willen onze kinderwens vervullen. Had 2 okt mijn laatste pil geslikt en daarna hebben we besloten ervoor te gaan. Nu weet ik niet of je nou echt de eerste 2 maanden moet laten rusten..want je hoort zoveel verschillen verhalen. Ik had iig de pil Stedril 30 of Mygrogeen ( ofzoiets ) 30...een lichte pil schijnt. Ik ben meteen op advies begonnen met de knotsen van pillen genaamd Etos Zwanger Worden om de boel op orde te brengen en de vitamines die erin zitten. Slik ze nu bijna 2 weken en gelukkig geen nare bijwerkingen..overigens heel veel positieve verhalen hierover gelezen..gelukkig! Ook ben ik even gaan stoeien met de calculator en ben van 28dgn uitgegaan en zou afgelopen maandag mn eisprong moeten hebben..nou ja..mag van geluk spreken als ik die al zo snel krijg na het slikken van de pil.... Maar tot mijn ontdekking zag ik vanavond iets van heel veel slijm bij het naar de wc gaan...ontzettend veel..dikke klodder ( sorry )...en ook vandaag al de hele dag steekjes en een drukkend gevoel alsof ik ongesteld moet worden...( dat moet ik pas ergens eerste week nov )...ik denk dat het nog niet eens zo gek is om te denken dat ik een eisprong heb gehad...maar goed ga nergens vanuit natuurlijk. Ik weet niet of ontpillen hiermee te maken heb...maar zelf denk ik van niet....mn baarmoeder voel ik ook al een geruime week...en gisteravond lag deze super hoog...kon er amper bij. Nou ja...dit wou ik even met jullie delen.. Verders ben ik al erg wijs geworden door dit forum.. En hoop het nog meer te worden! Veel succes allemaal!
Ik ben verleden jaar in september gestopt met de pil en er gelijk voor gegaan. Gelukkig was het geluk met ons want in de tweede ronde was ik zwanger en ondertussen bevallen van onze lieve schat. Ik zou er gelijk voor gaan, want vanaf dat jullie deze beslissing namen kun je aan bijna niks anders meer denken. heel veel succes en plezier natuurlijk
Dank je wel! Zo denk ik er dus ook over...plus daar komt bij kijken..dat ik het nog steeds erh spannend vind, de beslissing die we hebben genomen..verstandig etc etc..maar het lijkt wel nooit het juiste moment..er is altijd wel wat. We gaan ervoor...en mn vriend is ook al helemaal in de wolken! Liefs
Heel veel succes! Ben zelf nu met ronde 2 bezig....over een aantal dagen hopelijk mijn eisprong (cyclus is nog niet duidelijk) dussss wie weet...... Vind het ook allemaal reuze-spannend, en mijn kerel al helemaal....Het is niks als baby's baby's baby's.....Wel erg leuk maar je moet wel realistisch blijven, de kans dat het meteen raak is, is klein. Was vorige maand dan ook een grote teleurstelling toen ik niet zwanger was....Zijn er allebei wel 2 dagen van slag over geweest. Nu zijn we iets relaxter, maar hoe dichterbij de datum komt van eisprong, hoe spannender het weer wordt....