Nu al steekjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eloveh, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Ik zit nog maar op dag 6 van mijn cyclus.. Het gekke is (net als vorige cyclus) dat ik nu al steken in mijn eierstokken voel! Kan je dat voelen als je eitjes beginnen "te komen/groeien"? Of is er nu nog niks?

Ben bij vorige cyclus op dag 10 voor follikel meting geweest en toen was die al 12mm! toen op donderdag was die 17mm!
    Hoop dat het deze cyclus ook zo goed gaat! wel ff wennen nu niemand het meer in de gaten gaat houden behalve ik zelf... ben er ook heel blij om natuurlijk!

maar vraag me af of nog meer mensen zo vroeg die steken hebben en of dat normaal is?

xx

2. Caro1986

Caro1986 Lid

14 mrt 2013
    27
    0
    0
    Limburg
    Jazeker kan dat! Het is bij iedereen verschillend, de één heeft een vroege eisprong terwijl de ander weer een latere heeft, ook kan het zelfs per maand verschillen dus niets om je zorgen over te maken.
    6 dagen van je eerste cylus lijkt me inderdaad wel erg vroeg voor een eisprong maar het zou héél goed kunnen dat deze er dus aan zit te komen! Succes!
    En nu je het zelf moet doen, koop testen bij sensitest dipstick ovulatie testen, gebruik deze en zodra je ziet dat het lijntje goed begint te kleuren koop je die clearblue ovulatie testen, deze zijn geweldig! geven een smile als je eisprong eraan komt dus dan weet je precies wanneer je moet klussen! in de winkel zijn deze erg duur en bij sensitest kosten ze ook nog €50 ik heb ze het goedkoopst gevonden bij drogistplein.nl €36,95

3. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie!
    Ja ik heb al wel wat ervaring met ovulatie testen maar ze gaven bij mij altijd valse uitslagen door mijn pco (zie hieronder)! Kan ze nu weer gewoon gebruiken omdat ik zo goed als ben verholpen van mn pcos!
    Weet ook wel dat mij eisprong niet zo vroeg is hoor.. maar vroeg me gewoon af of je het kan voelen als ze beginnen te groeien zeg maar... want ze zijn er nu toch al maar gewoon heel klein toch

Sinds mn operatie lijkt het ineens allemaal nieuw voor me en vind het ineens zo spannend! Vooral omdat ik nu ineens zoveel voel in me buik. Eerst was er niet eens een kans om zwanger te worden... Maar nu kan het in een van deze maanden raak zijn! Vandaar me vraag... want ben ook zo snel bezorgt dat het weer in eens mis is..
    xx

Deel Deze Pagina