Voel me net een tiener!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by SabHout, Jul 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SabHout

SabHout Niet meer actief

Oke, ik mag wat de kwaaltjes betreft nog niet echt klagen.... maarrrr, die pukkels! Bah! Normaal alleen na eisprong last van en die nemen dan langzaam af. Nu blijven ze! Het ziet er niet uit. Voel me dus net een tiener.... ga zeker niet zonder iets van bedekking de deur uit....

Meer mensen die het herkennen? I hope so!!! Gedeelde smart is halve smart hihihi.

2. missle

missle Fanatiek lid

Mar 4, 2010
    1,526
    1,073
    113
    Herkenbaar! Hier was het al wel na het stoppen met de pil (die ik ook had tegen acne op mijn rug/schouders) erger, maar nu ook zelfs op mijn neus af en toe en ik ben toch echt al jaaaaaren geen tiener meer!

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

Mar 22, 2014
    1,556
    0
    36
    Herkenbaar! Sinds ik zwanger ben is het heel erg.. Helaas heb ik nog geen middeltje gevonden om ze te doen verdwijnen.. :(

4. SabHout

SabHout Niet meer actief

@missle: Ben ook al 30 dus al jaren geen tiener meer hahaha. Toch jammer hoor. Zie nu zelf eentje in m'n nek komen! Iehhh! Had dat echt nooit. Voor ik wist dat ik zwanger was zat d'r eentje op m'n decollete. Vond ik al raar.... Nu weet ik wel waar dat vandaan kwam.... Da's dan weer het goede nieuws denk ik maar ;)
    @Julia88: wat balen dat je er nog niks op gevonden hebt! Ik hoop (nog) zo dat het alleen het eerste trimester zo erg is. Had ook wel iets meer last zo zonder pil maar niet zooooo erg :x

5. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    had het begin veel op me rug, net zo vervelend.. goed wassen met zeep en niet aankomen ;)

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Herkenbaar. Ik heb eigenlijk nooit (zelfs in puberteit) geen puisten gehad. En tijdens 2 zwangerschappen werd ik wakker met wat puisten in mijn gezicht.

Bij mij helpt het om ze in te smeren met tandpasta (tijdens de eerste zwangerschap eens gelezen) voor het slapen gaan. Dan is de volgende dag je puistje(s) uitgedroogd. En zijn ze zo weg.

Share This Page