Nu al symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niekje03, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    hey lotte27,

    Ik heb hetzelfde. mijn vriend zegt ook dat ik zwanger ben maar ik ga er maar niet van uit. Anders word teleurstelling alleen maar groter :( Ik hoop voor je dat het postitief is op die dag :) Ik mag pas maandag gaan testen
     
  2. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    de banner klopt wel maar niet heeft dag 15 de eisprong elke vrouw is weer andrs lijkt mij kn het zijn dat ik nu al symthomen heb
     
  3. lotte27

    lotte27 Bekend lid

    6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi

    Het duurt veel te lang he, voordat je mag testen.. ondertussen heb ik al een kinderwagen uitgezocht, een babykamer en noem maar op... Maar helaas.... eerst maar even afwachten... :( En toch proberen niet te veel te hopen. Vooral omdat dit de eerste maand is dat we bewust proberen een kindje te maken. Maar met al die klachten ga je toch wel sterk twijfelen....

    Groetjes Lotte
     
  4. Vesta

    Vesta Lid

    7 aug 2007
    8
    0
    0
    studente/huismoeder
    Maastricht
    Ik had al een dikke week voor mijn cyclus afliep al "een zwangerschaps symptoom".Dat heb ik bij alle 3 mijn kinderen gehad alleen kun je je daar niet echt op focussen.Nu voor het eerste een innestelingsbloeding en heel veel last van men borsten (alsof ik weer aan BV zit) en meer niet voel me prima op men hum na dan :( .
    Een test doen voor je NOD kan heel teleurstellend zijn vooral bij een eerste zwangerschap.
    Helaas heb ik bij elke zwangerschap heel lang moeten wachten tot de test pos. was .Bij men oudste was ik al 8 weken zwanger bij mijn middelste 6 weken bij de jongste heb ik meteen bloedtest laten doen, want testen had geen zin.Zwangerschapssymptomen had ik niet echt bij geen van de 3.
    Wat mij door die onzekerheid had geholpen was ; gedraag je zwanger houd rekening met je voeding, je vermoeidheid, je hum, middagslaapje of rusten etc...Dat is voor mij alvast oefenen mocht ik zwanger zijn, dan zat ik al in dat ritme.
    Suc6...greetz Ves... :D
     
  5. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Als ik mijn eisprong heb dan voel ik ook links of rechts in mijn onderbuik steken en een krampachtig gevoel .Ik ben dan ook moe en soms misselijk .
    Ik dacht ook een keer dat ik zwanger was .Bleek later niet zo te zijn :(
     
  6. Manon81

    Manon81 Actief lid

    8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik voel me sinds afgelopen zaterdag ook anders..
    Heb toen een enorme slijmprop gehad ( sorry voor de details) en 3 dagen het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden ( wat maandag zo kon zijn) Ik blij want dan kunnen we voor het echie gaan. Echt veel buikpijn gehad, hele pijnlijke tepels nu, voel me de hele week al vreemd
    Ben een beetje in de war, kan misschien zwanger zijn maar ja ben net een maandje met de pil gestopt! Heb ook het idee dat je op een gegeven moment alles gaat voelen!

    Is dit herkenbaar?

    Groetjes Manon
     
  7. claudia21

    claudia21 Lid

    7 aug 2007
    66
    0
    0
    Inderdaad erg herkenbaar.
    Ik ondek ook allemaal symtonen (steken en een gek gevoel in de buik, gevoelige borsten, klein beetje misselijk enz.)maar denk (ben bang) dat mij lichaam me ernorm voor de gek aan het houden is. Wat ik ook zo moeilijk vind is dat ik er eigenlijk niet te veel mee bezig wilt zijn maar hoe doe je dat? ik kan gewoon aan niets anders denken.

    Groetjes,
    Claudia
     
  8. Rosa74

    Rosa74 Lid

    8 aug 2007
    91
    0
    0
    Ik ken het gevoel, heb ook al een paar dagen last van vanalles: duizelig, pijntjes in mijn buik, eierstokken die krampen, gevoelige tepels, rugpijn, af en toe misselijk, kan van alles zijn, maar ik hoop natuurlijk: zwanger!

    jij sterkte!
     
  9. Manon81

    Manon81 Actief lid

    8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik kan ook aan niets anders meer denken.
    Ben bang dat mijn lichaam me ook voor de gek aan het houden is.

    Wanneer gaan jullie testen? Erg he dat je niet weet waar je aan toe bent?
     
  10. claudia21

    claudia21 Lid

    7 aug 2007
    66
    0
    0
    Ik kan vanaf zaterdag testen. normaal gesproken zou ik as vrijdag ongi moet worden dus nu maar hopen dat het weg blijft. Als dit zo is wil ik eigenlijk nog een paar daagjes wachten met testen maar of dit lukt?
    En jij?
     
  11. Manon81

    Manon81 Actief lid

    8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Had maandag ongi moeten worden, maar omdat ik net met de pil ben gestopt klopt er niks van denk ik. Denk dat ik tot zaterdag wacht (als het lukt ja ;) ..)
     
  12. claudia21

    claudia21 Lid

    7 aug 2007
    66
    0
    0
    Spannend allemaal. heel veel succes in iedergeval!
     
  13. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    ik denk dat als je er eenmaal mee bezig bent dat je aan niets anders kan denken .Je probeert het wel maar je gedachten dwalen toch weer af .
    Het ergste vind ik iedere maand maar afwachten .
     
  14. claudia21

    claudia21 Lid

    7 aug 2007
    66
    0
    0
    ja precies. Maar ze zeggen altijd als je er teveel mee bezig bent dat je dan niet of moeilijker zwanger raakt. nou... dan wordt het nogal lastig denk ik.
    En inderdaad dat afwachten, vooral de laatste week vind ik zo langzaam gaan.
     
  15. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ja de eerst week vind ik ook zo lang duren en de laatste week pffff .
     
  16. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    ik heb ook overal last van duizelig koorst misselijk buikpijn heb me nog nooit zo elendig gevoelt als nu hoop dat het snel weer op knap ben al 4dgn zo beroert wie kan mij helpen
     
  17. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Tja, ik heb hetzelfde hoor! De 13e is ook mijn ongi dag maar gisteren voelde ik zoveel verschillende dingen dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was. Zere rug, steken in de buik, soms een beetje misselijk gevoel. Maar goed, steken in de buik en zere rug kunnen net zo goed voorbode zijn van ongesteldheid. Dus probeer ik het hoofd maar koel te houden. Moet wel zeggen dat ik me anders voel. Afwachten maar...
     
  18. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    O,ja, ik moet ook gigantisch vaak plassen terwijl ik niet extreem veel drink. Ik plas ongeveer net zo vaak als wanneer ik altijd op dieet was en twee liter water extra moest drinken.
     
  19. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    Op het moment voel ik ook vanalles hoor! Volgens mij hoort dat erbij. Stiekum hoop je natuurlijk wel dat het een syptoom is. Sinds vandaag heb ik een beetje last van mn onderbuik, anders niet. Laat het nou toevallig vandaag de innesteldag zijn volgens de calculator!

    Gewoon maar afwachten denk ik..... zucht....


    Kim.
     
  20. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    dit heb ik dus ook precies hetzelfde!
    Nu heb ik af en toe steken in buik (vooral in midden) ben duizelig en moe en moet zovaak plassen terwijl ik erg weinig drink en normaal maar 3x op een dag ga :confused: echt raar, ook verlies ik veel meer witte slijmvlies ook nooit last van gehad.
    toen ik de vorige moest stoppen met pil had ik nooit 'ontpillingsklachten' gehad. Ik was bijna 2 jaar gestopt ermee.
    Nu had ik weer pil sinds afgelopen januarie en ben er nu sinds begin juli mee gestopt. Ondanks de symptonen blijf ik maar denken zal wel van ontpilling zijn. Lichaam doet echt rare dingen met je :eek:
     

Deel Deze Pagina