Nu al symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niekje03, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    K heb de indruk dat er veel mensen de 13e hun NOD hebben.

    Hier dezelfde klachten... vorige maandag eisprong, sinds vrijdag middag (dus zelfs voor "innestelling" en nog steeds) pijn in de borsten. Dinsdag morgen (week voor NOD) opeens heel licht bruinverlies/bruine schijn na plassen. Had zo iets van huh, nu al ongi?

    Deze morgen twee druppels bruinverlies, nu terug bruine schijn... sinds enkele dagen ook nog boertjes laten en steekjes (af en toe behoorlijk pijnlijk) in de buik...

    Langs de ene kant heb ik zo iets van "ik ben mss zwanger" maar langs de andere kant ben ik al 19 rondes bezig (juist in de MMM beland) en aangezien het tot nu toe niet lukte, waarom zou het nu dan wel? Ben bang dat ik mezelf iets wijs maak...

    Pffff, wat duurt dat wachten toch lang... nog 6 dagen voor we nog maar aan testen mogen denken :(
     
  2. Manon81

    Manon81 Actief lid

    8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Mijn test was nega, dus het is echt die rotpil! Wat die toch allemaal met je doet!!!! :rolleyes: [/quote]
     
  3. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    dat viel mij ook al op dat volgens mij veel mensen de 13 NOD hebben.
    Ik hoop voor je dat deze keer raak is :D
     
  4. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    ow is minder :( hopelijk de volgende keer raak :D Pff ik houd het ook maar op die rot pil kan niet geloven dat het de 1e keer meteen raak zou zijn :rolleyes: is echt irri wat het allemaal met je doet!
     
  5. Caroline23

    Caroline23 Nieuw lid

    8 aug 2007
    2
    0
    0
    ik heb zoveel jeuk over mn lichaam
    veel meer trek als normaal en ik ben erg humeurig
    Klein beetje misselijk maar dat is het
    Heb al die klachten normaal niet
    :(
    url=http://www.zwangerschapspagina.nl][​IMG][/url]
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik moest even terugrekenen, maar in 2005 (jaja terugrekenen) heb ik een vroege miskraam gehad in juli. Zo in de 2e week van augustus voelde ik me weer zwanger, zo'n sterk gevoel dus ik heb op 11 augustus een test gedaan en die was heel licht positief. Nog eens 4 weken later kreeg ik een vroege echo met, na meting, precies 7 weken zwangerschap. Dit heb ik snel teruggerekend en nu blijkt dat ik het ei op of rond 3 augustus had en slechts 8 dagen later al positief getest had. In mijn geval kon het wel dus.
    Inmiddels is Leo al weer bijna 16 maanden oud.

    Groetjes van Kiki
     
  7. Niet meer actief

    Zo zie je maar dat het wel kan, ieder lichaam is weer anders...
     
  8. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Hier idd nog een NOD-tje op de 13e, misschien is de 13e deze keer een geluksdag? Ik heb nog steeds ongi-pijn en erg veel honger. Borsten doen beetje pijn (er is niets te zien) maar buik is opgezet....en nu maar wachten met testen :( :rolleyes:
     
  9. Niet meer actief

    Spannend kan alle kanten op nog ;)
     
  10. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    laten we hopen dat het dan een geluksdag is :D
    Mijn borsten zijn gegroeid terwijl ik er helemaal geen last van heb :( Gister nieuw BH's moeten gaan halen.
    Kunnen je borsten ook groeien doordat je aan het ontpillen bent? Ik zou juist zeggen dat ze door de pil groeien maar tijdens ontpillen?
     
  11. jenm

    jenm Actief lid

    23 jul 2007
    140
    0
    0
    Apeldoorn
    bij mij is het zelfs door de pil heen gegaan. ik was al een week misselijk en erg moe en bleek, toen zei mijn vriend haal maar een test want volgens mij wordt ik papa, ik zeg doe niet zo raar ben aan de pil, en dus test gehaald en ja hoor positief!
     
  12. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Gefeliciteerd !
     
  13. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Hier nog iemand met nod op de 13e, hoop dat het voor ons allemaal heel veel geluk mag brengen!

    groetjes 10uss
     
  14. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mijn nod is ook de 13e, spannend hoor! Mijn temp heeft al 2 keer een piek gemaakt tot een hoogte die ik nog nooit eerder heb gehad. Dus ik hoop het beste!
     
  15. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Geen idee of borsten groter worden bij ontpillen, ik heb helemaal geen klachten van ontpillen gehad, cyclus was meteen netjes 28 dagen.

    Erg veel 13 aug NOD-ers, volgens mijn berekeningen zijn het allemaal potentiële eind april mama's....Succes meiden, nog een paar dagen geduld!
     
  16. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vrees dat het voor mij game over wordt deze maand (voor de verandering)... Ik haal de 13e niet eens. Had net een heel klein beetje rood bij het afvegen... was wel wat geconstipeerd en heb wat druk moeten zetten (sorry voor de uitleg) maar als ik dan een klein beetje bloed heb denk ik dat het dan al klaar zit he... zit wel nog maar op dag 23 van mijn cyclus :(

    Heb wel nog steeds pijnlijke borsten en last van boertjes maar ja... mijn lijf kan me weer goed voor de gek houden... :(
     
  17. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Kan het een innesteling zijn?
     
  18. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik denk het niet aangezien ik al sinds dinsdag een beetje bruinverlies heb.

    Normaal gezien heb ik ongeveer 2 dagen voor ongi een beetje bruinverlies maar deze keer is het dus al 8 dagen :(

    Heb me er al bij neergelegd... hoop voor het eind van het jaar toch nog eens zwanger te worden...
     
  19. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik lees regelmatig dat verkleuring van tepels ook een symptoom is. Hoe erg is die verkleuring dan? Staat er ergens op internet foto's hoe het er dan uit moet zien?
     
  20. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    bij mij zijn mijn tepels nog steeds hetzelfde maar mijn boobs waren al wel vrij snel grooter !
    ik heb binnen 6 weken al een maat groter moeten kopen want ze paste echt niet meer in mijn BH
    2 dagen voor nod teste ik posi en hing ik al boven de wc ....
    ik hoop het voor jullie meiden !
     

Deel Deze Pagina