tja... inderdaad ja! Dan zouden we april mama's worden hihi! Maar ja, ik hoop nog nergens op, die nega testen werken als een anti climax haha..
ik heb dus al dat ik bijna 2 maand niet ongesteld ben geworden en heb de sympthomen die ik nu lees kan het waar zijn dat ik dus zwanger ben ik hoor het hoop ik gauw kan ik een test halen
hey ik ben bijna 2 maand nie ongesteld geweest wrd altijd heel snel als ik 2 dagen bijv de pil zou vergeten is het raak en nu ben ik nog nie ongesteld en heb beetje sypthomen kan het zo zijn dat ik zwanger ben voor dat ik test ga halen heb geen stress verders hoor gauw
tnx dit is namelijk al me 2e keer en toen weer een jaar aan de pil geweest dus denk dat het te snel gaat maar jah je weet maar nooit
Dinsdag kan ik testen ,vanochtend toch ff gekeken en een negatieve test .Ik ben al dagen met vlagen zo misselijk pfff . Hadden jullie dat ook ?
ik geef ookal over ben verstopt kwa afgang moert vaak plassen(normaal nooit) word misselijk van etensgeuren maar zou best kunnen als je een week later nog probeerd dat het raak is of bij jou werkt urine teste niet moet je net als ik bloed testen doen die zijn ook btr ivb doktorisch he suc6 meid
ik laat het altijd bij de dokter doen hahaha die bloedtest krijg je meteen uitslag van die urine testen wel maja ieder zen mening tog
Ik ben nog niet zo lang bezig en heb nog niet zoveel ervaring met van alles .Dus alles wat ik nu voel en hoor is nieuw voor mij .
vanmorgen ook nega getest, maar kan eigenlijk pas woensdag testen, dus hoop nog steeds stilletjes dat ongi uitblijft.... maar ja..... succes allemaal!