ik mag morgen testen ik doe het dinsdag heb stiekem gisteren gestest was negatief helaas was nieuwgierig
Ik ben in mei gestopt met de pil .Ik heb nog geen kinderen . Ik kan dinsdag testen ,ik ben nog niet over tijd .Ik voel me wel al een paar dagen anders dan anders .Maar ik lees hier ook dat je lichaam je soms voor de gek kan houden .Ik moet maar geduld hebben denk ik . En jij ?
Ik zei nog tegen mijn vriend vanochtend ,degene die die testen heeft uitgevonden die is volgens mij schatrijk hahahha !
ik heb 1 zoontje van 14mnd ben 22 zijnnu weer in ronde 1 voor onze 2de wondertje wel jong he! maar goed kan maandag testen ik doe het dinsdag
ja dat denk ik ook wel, want meiden en geduld, hmmm We kunnen toch niet wachten... Ben ook al paar dagen misselijk idd en continu trek, (terwijl ik echt een super kleine eter ben) maar als ik wat gegeten heb, krijg ik zo ongeveer half uurtje later alweer zoiets van, hmm wat ga ik nu nemen.... Door al sie symtomen ga je toch echt wat denken (en zul je zien dat hierdoor de ongesteldheid langer wegbliljft
onee bij mij kenk nu in ene wel veel eten en overal trek in maar tot ik de geur reuk word ik misselijk en moek renne
ik hoop de mijne weg blijft heb ook sypthomen misselijk krampen honger maar geen gevoel van ongi normaal was ik nu niet meer te genieten maar goed ben wel benieuwd
Stel je heb een cyclus van 26 dagen en je test een dag later zou dan echt gelijk dat hormoon in je urine kunnen zitten of moet ik nog wat dagen wachten met testen ?
jew moet echt wachten tot je overtyd bent eerder zit er geen hcg in je urine of je moet geluk hebben het staat trouwens ook op de verpakking ik was ook te nieuwgierig helaas