hai smile 77, Ik ben weer terug van weggeweest hihihih had t een beetje druk !! Ik las dat je vandaag gaat testen ?? Suc6 meid !! Laat je het zo snel mogelijk weten ?? ik duim voor je !! liefs diaan
Meiden is het mogelijk dat jullie mee gaan kletsen in een NOD topic? Dit begint aardig op zo'n topic te lijken en het is beter voor het overzicht dat we dit op 1 plek houden. Groetjes Natasja
Hai Daphne !!! Ja we hebben het druk gehad met kletsen hahahaha Over je darmen....na mijn eisprong heb ik ook pratende darmen hoor en zeker als ik iets gezeten heb En carriere en een kindje ? ja waarom niet als je gewoon zorgt dat je er bent voor je kindje....is er toch niets aan de hand?? Zal wel druk worden maar je kiest ervoor dus....en er zijn zoveel vrouwen die dat doen..... Trouwens vandaag testen toch ??? ik denk aan je !! suc6 meid !! Liefs diaan
Ja, ik zou gaan testen maar mijn vriend wil gewoon wachten tot mijn ong uitblijft... dus ik blijf nog even in spanning afwachten... Ik hou jullie op de hoogte! Natasja, wat mij betreft mag hij anders wel dicht hoor. Dan praten we inderdaad bij een NOD topic verder! Meiden, zijn jullie het daar mee eens :
doen we meiden gaan verder op die andere topic nod mei toch als ik het goed heb maar ik begin vergeetachtig te worden haha gaat lekker Indey
Hallo meiden, nou heb vanmorgen getest, helemaal niets noppes niks te zien, en toch nog steeds niet ongesteld, misschien te vroeg getest, ik weet het niet meer...... groetjes Astrid