idd rond de 2 maanden ontwikkelen de speekselklieren zich vandaar het kwijlen. En alles gaat naar het mondje is ook een ontwikkeling.. en diarree ja dat heeft Luna ook op dit moment maar nog geen tandje oid te vinden. Ze zit ook telkens op haar vingertjes te kauwen. Nouja we zien wel!
Dan nog heeft Yelena die huilbuien waarin ze echt krijst; weet gewoon zeker dat het pijn is. Dit is geen huiltje wat bij een ontwikkeling hoort. Bovendien heeft Yelena daar nooit last van gehad heb ik het idee. maargoed de tijd zal het uitwijzen.
Ik zeg ook niet dat huilen een ontwikkeling is, alleen vaak linken mensen sommige te snel naar bv tandjes. Dat er iets niet niet lekker zit bij je dochtertje is wel duidelijk want dat huilen/krijsen doet ze niet zomaar. Mischien komt het door de doorkomende tandjes maar het kan ook iets anders zijn. Ik hoop iig voor jou en je dochtertje dat het snel over is!
ik ben gister bij het consultatie buro geweest en het zijn geen tandjes het lijkt er wel op maar het zijn 2 harde talk puntjes en ze zijn kwijlen is normaal bij de 3maanden maar ik ben benieuwd of ze gelijk heeft of het geen tandjes zijn
Ja ik snap wel wat je bedoelt, ik behoed me daar ook voor. Maar ik weet niet, misschien zegt mijn moedergevoel dat het zo is. Alhoewel het gister en vandaag wat beter gaat. Bij mijn CB zeiden ze de laatste keer dat kwijlen ook normaal is op die leeftijd. Maar zie nu duidelijk ineens meer gekwijl.