wat doen julllie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

als jullie kleine een mondje terug geeft zeg maar en het truitje is bv op het schoudertje een heel klein beetje vochtig doen jullie dan een schoon truitje aan of niet? ik bedoel doe het met liefde en plezier maar het is vor de kleine niet echt prettig om steeds aan en uitgekleed te worden denk ik. ik bedoel dus niet echt spugen maar gewoon wat uit de mond laten lopen...

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Als haar rompertje nat wordt of ook maar een beetje vochtig krijgt ze iets nieuws aan ja, vind het zelf ook niet prettig om in een nat shirt te lopen :)

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik deed dat niet. Droogde vanzelf wel weer.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Neuh ik doe dat ook echt niet, ik blijf niet aan de gang!
    Maar als het zo nat is dat haar rompertje ook nat is, dan doe ik het weer wel.

5. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Ik kijk ook altijd of het rompertje nat is. Meestal is gelukkig alleen het shirt nat........

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Alleen als het heel nat is of het rompertje ook nat is dan wel , maar ook als het het heel zuur ruikt... Nee beetje kwijl vind ik niet erg maar eten , dan krijgt meneer schoon shirt en desnoods ook romper...

7. Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee, maar als je het slabbetje nou wat langer aan laat? Dan blijft het shirt misschien droog?

8. Barbapapa

Barbapapa Lid

11 jun 2008
    63
    0
    0
    Wij laten het slabbetje tegenwoordig meestal nog een tijdje om. Als er wat melk op het truitje komt vegen we dat gewoon af, als je er direct bij bent is dat nauwelijks iets en droogt het wel weer op, hij heeft immers een rompertje daaronder aan.

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Het hangt er van af hoeveel er uit komt, kleine beetjes laat ik ook drogen, steeds verkleden is erg vervelend voor die kleinen vooral als ze ouder worden ;) dan krijg je nogal een protest haha.

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    als er een hele golf terug komt natuurlijk wel maar als ze een beetje terug geeft zou ik het gewoon met een doekje schoonpoetsen...het droogt vanzelf weer op...anders blijf je aan de gang...ik heb nu al zoveel was laatstaan als ik haar elke keer een ander truitje aan trek als ze een beetje gespuugd heeft...en noa heeft idd ook een hekel aan verkleden dus bespaar ik haar het leed ook nog :)

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ok ik weet genoeg. al haar romper nat is doe ik ze natuurlijk ook schone kleding aan ;) en natuurlijk die slab houdt tegen maar daar leg ik ze niet mee in bed ;)

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

hier ook alleen als de romper nat is of het moet best veel zijn.... als die niet het geval is, dan laat ik het ook opdrogen.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik deed het niet snel. Mijn dochter heeft reflux en dan kon ik wel bezig blijven...

14. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Ligt aan de hoeveelheid. Maar soms zit er zo'n smakelijk geurtje aan :( Dan is het wel een nieuw shirtje!

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zolang de romper niet nat is zou ik de kleine wel omkleden anders gewoon laten drogen omdat het omkleden ook geen pretje is inderdaad. alicia was niet z'n spugerd maar gaf ook wel is een mondje terug en als ik te laat was met opvangen en erliep wat langs dan washet gewoon afdrogen en dus alleen omkleden als het echt nat was en niet als het wat vochtig is

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dan mag ik de kleine wel heeeel vaak verkleden... ik kleed hem alleen om als hij heel erg vies en nat is. ik verschoon zijn slabben 4x per dag en hij ligt er heel de dag mee omdat zo veel spuugt...

17. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    nee doe ik ook niet, ik kijk wel of zijn romper nat is zo niet dan houdt ie het gewoon aan

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Als sasha een mondje teruggeeft verkleed ik haar ook niet altijd.

Alleen als het vies is (dus een groene spinazievlek ofzo) of als het echt nat is of als haar romper nat is. Meestal veeg ik het gewoon schoon.

Het is erger om haar te verkleden dan om haar zo te laten rondlopen. Tis met aankleden altijd mot. Ze houdt daar echt niet van.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou ook niet gelijk omkleding, tenzij het echt heel nat is en het zuur ruikt, want dat is niet lekker. Maar anders droogt het vanzelf.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dan kon ik haar per dag wel 10 keer omkleden, mijn dochtertje heeft reflux, nu is het stukken minder, maar eerst vloog er met grote regelmaat wat uit. Eigenlijk draagt ze gewoon 80% van de tijd een slab, scheelt mij een hoop werk.

Deel Deze Pagina