had al eerder een topic geopend over dat kayro een gele kleur in zijn gezicht had, had hem toen laten prikken op zijn lever,dat was goed maar voelde me toch niet lekker,omdat die gele kleur blijft ben vandaag naar de kinderarts geweest, en eindelijk word kayro goed onderzocht,moest weer bloed laten prikken en ze gaan zijn ontlasting en urine onderzoeken, en ze gaan ook onderzoeken of hij zijn eten goed verteert want al geef je hem bij wijze van 20flessen voeding, kwartier erna heeft hij nog dorst kwa avond eten eet hij nog meer dan zijn broer van 2
Oh fijn meid! Heb je vorige topic wel gelezen maar niet meegekletst. Fijn dat ze hem nu gaan onderzoeken, al hoop ik natuurlijk wel voor je dat er niets bijzonders uitkomt! Succes ermee.
Fijn! Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand! Heb je vorige topic ook gelezen en de foto's gezien. Had alleen de uitslag niet meer meegekregen. Succes!
Vraag aan de kinderarts of hij/zij het Prader-WilliSyndroom kan uitsluiten. Deze kinderen zijn namelijk ook onverzadigbaar! Het is wel zeldzaam, hoor!
morgen zijn ontlasting en urine inleveren dat gaan ze testen op parasieten, ik moet zo wie zo 3juni terug naar de kinderarts