Vraag over de eisprong.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pip1986, Nov 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Hoi,

Kan iemand mij een beetje helpen met deze paar vraagjes over de eisprong?

De gyn. zei dat ik donderdag een eisprong zou hebben. (inmiddels afgelopen donderdag dus)
    En idd, ik had donderdagmiddag steken rechterkant. Alleen kreeg ik die vrijdagavond weer en nu vandaag sinds vanmiddag weer, met daarbij ook steekjes in mijn rechter lies.

Kan dat zolang? Ik dacht dat het een paar uurtjes was, dat je het kon voelen??

En als het wel kan, is het eitje (meestal) bij de eerste 'kramp' gesprongen, of begint het dan pas?
    Springt het eitje pas, als de krampen over zijn? Of denken jullie dat hij dan donderdag is geweest en dat je na de eisprong nog steeds krampen kan hebben?

Alvast bedankt, met het meedenken!

Groetjes

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Mijn ervaring is dat een aantal dagen voor mijn eisprong al krampjes beginnen (zeker al 4 a 5 dagen van te voren) Vaak heb ik dan ook pijn als we seks hebben. Dan begint langzaam het vruchtbare slijm te komen en 2 dagen daarna voel ik duidelijk mijn eisprong (zeurende pijn links of rechts) Dit houdt een dagje aan. Als mijn eisprong is geweest voel ik vaak ook wat lcihte krampjes in de dagen erna.

3. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Dan zit er niets anders op, dan vanavond maar weer even te klussen:D

Iemand anders nog ervaringen??

Share This Page