nu al tien dagen na mn nod...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xjess, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xjess

xjess Nieuw lid

25 jun 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, dis de eerste x dat ik hier wat schrijf.
    Voel me zo raar.. Helemaal overtuigd dat het deze maand raak was, geklust op de " juiste dagen... " en nu al tien dagen overtijd..
    En Drie negatieve testen..
    In feb miskraam gehad met 6-7 weken, we wisten al heel snel dat we zwanger waren, dat gevoel had ik heel sterk en 1 dag na nod getest en gelijk positief.. Helaas mocht het niet lang duren...

Daarna cyclus gehad van 48 dagen.. De cyclussen erop weer netjes 29 dagen..

En nu dus of weer een lange ontregelde?.. Vind het erg lastig, mensen zeiden dat ik straalde, mn man zei dat ik erge moodswings had/heb.. En normaal als ik ongesteld moet worden heb ik zon zeurderig,buikkrampachtig gevoel, dit deze maand ook niet gehad.. Wel n kleine week voor mn nod bij t afvegen(srry voor detail) 1 x bruinig iets op t wc papier, 2e x vegen al niets meer..

Ik vraag me af, moet ik wachten om ha te bellen?? We zouden graag een tweede kindje willen, maar dit zijn van die onzekere dingen, je hoopt natuurlijk t beste... Maar bang voor een teleurstelling.... Iemand ervaring,? T zal wel gewoon afwachten zijn...?

Groetjes

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de HA gewoon bellen. deze onzekerheid is ook niet fijn..
    En 10 dagen is erg lang!
    en snap dat je na je MA onzeker ben en geen teleurstelling wil. hoop op goed nieuws voor je!

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Je weet ook zeker dat je een eisprong hebt gehad 24 dagen geleden? Of kan t zijn dat ie later is gesprongen (ovulatietesten doel ik op ;))

Ik weet dat ik met iets over een maand pas de eisprong kreeg, en 16 dagen na eisprong mijn NOD heb. Dus nog tot uiterlijk woensdag moet wachten nu..

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

5. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Mijn laatste cyclus duurde ook veel langer dan normaal. Een paar dagen na mijn NOD was ik toch echt aan het hopen dat het nu zover was. Maar helaas op de 11e dag na NOD tóch ongesteld geworden. Tussendoor had ik al een zwangerschapstest gedaan die negatief was dus de hoop was al weer verdwenen toen mijn menstruatie begon.

6. xjess

xjess Nieuw lid

25 jun 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag al dag 15, ofja begin dag 16.. Naar ha geweest maar dit was n vervangende, die wilde dus niks doen..??! Als afwachten.. Dus doen we dat maar he.. Ik had idd een nieuwe lading ovutesten besteld, moet een dezer dagen binnenkomen...

Deel Deze Pagina