Nu al vakantie 2013 doorgeven...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Vraagje: bij welke touroperator heb je die caravan op Bella Italia geboekt?

Wij willen namelijk van 15 t/m 29 juni naar deze camping. Wil vd week boeken maar weet me god niet waar er is zoveel keus.

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    kunt ook via camping zelf boeken scheelde ons met eigen caravan dik 200euro:p

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Loop even bij een onafhankelijk reisbureau naar binnen, zij kunnen goed prijzen vergelijken voor jullie periode en je overzichtelijk laten zien wie het voordeligste is. Vergelijk echter niet altijd prijzen met elkaar maar kijk ook goed wat voor type caravan je krijgt.

Wij zijn vorig jaar ook naar Bella Italia geweest en is is veel verschil in de caravans. Wij gingen via De Jong Intra en zaten in een casa adria caravan. (tegenover het speeltuintje en op een hoek). Dit vonden wij prima caravans en waren modern en schoon

4. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Wij boeken altijd bij Gustocamp. Grote caravans, allemaal vrij nieuw en goed geregeld is onze ervaring.
    Campingbed, kinderstoel en badje is in het voorseizoen gratis.

Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel.

5. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Heb even voor je gekeken en als je de superior doet dan heb je 3 slaapkamers, airco er standaart in en een afdak zodat je altijd buiten kan zitten. je kan bij het boeken aangeven dat je graag centraal wil zitten dan houden ze er ook rekening mee. De prijs is 1284 zag ik net voor de periode dat jullie willen. Ze hebben ook nog 1 kleinere caravan volgens mij, zou je ook nog kunnen kijken.

6. Angela2009

Dat ga ik van de week even doen want ik zoek me rot op internet en de 1 is duurder dan de ander. En qua caravan en ligging op de camping wil ik ook graag weten waar ik terechtkom.

Vrijuit komt qua prijs wel goedkoop uit maar kan ik weer geen foto's van de caravan bekijken.

Ben nooit eerder naar een camping geweest (ja als kind met mijn ouders) en er is zoveel keus qua aanbieders en caravans dat ik me god niet weet waar ik moet beginnen.

7. Angela2009

Ik ga gelijk bij Gustocamp kijken..maar vorige week kon ik niet voor onze datum boeken die stond er niet tussen maar nu wel.

Maar campingbed, kinderstoel en badje hebben wij niet meer nodig. Onze zoon is dan bijna 5 ;)

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

en is het nog gelukt Angela om wat te kunnen boeken voor de periode dat jullie willen??
    Zien we jullie daar wel, wij zitten er dan ook nog een paar dagen ;)

9. Angela2009

Ja ik heb geboekt alleen niet bij Gustocamp maar bij Vrij uit. We zitten er van 15 juni t/m 29 juni.
    Maar ja wie weet zien we elkaar daar dan ;)

En we zijn voor nog geen 1000 euro klaar.

10. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Leuk Angela!! Wij zitten er vanaf 10 juni tot de 20e. Als we weer net zulk weer hebben als afgelopen jaar dan gaat het helemaal goed worden. Heb er alweer zin in!

11. Angela2009

Ik ben ook benieuwd wat voor weer het gaat worden. Is altijd maar afwachten in juni denk ik.

Maar heb er wel zin in alleen duurt het nog erg lang ;)

12. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Wij zijn 2 keer naar Bella geweest in september en toen hadden we de eerste week toen regen en de tweede week mooi weer en dit jaar in juni hadden we echt top weer van 35 graden.
    De airco toen ook echt aan gehad en de mensen die tegenover ons zaten in een happy camp hebben toen uiteindelijk ook maar airco bijgeboekt omdat het zo heet was.

Ik weet niet of je er al vaker bent geweest maar als je wat wil weten dan moet je het maar zeggen!

13. Angela2009

Nou mijn zus is er dit jaar voor de 2e keer geweest en daarom zijn wij ook voor deze camping gegaan.
    Vind het wel fijn om van mensen om mij heen te horen dat iets leuk of goed is.

En de airco zal hopelijk geen overbodige luxe zijn nee...hoop dat we hem nodig zullen hebben want heb liever mooi weer en de airco aan dan regen!

Maar mocht ik wat willen weten dan weet ik je te vinden. Thanks!

Deel Deze Pagina