Weekend alleen weg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Foxter, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben het allemaal even verschrikkelijk zat, mijn zaak, man zn zaak, thuis, mn man zelf eigenlijk ook, het komt denk ik omdat ik een beetje vast zit, van het uwv mocht ik nog niet aan het werk, omdat ik mn herstel in de weg zou staan, nu mag ik in januari eindelijk officieel weer starten. Ik vind werken een stuk minder zwaar dan voor de kinderen zorgen dus ik denk echt dat ik daar van op knap.

In ieder geval, dat duurt dus nog 2 maanden! En ik wil eigenlijk wel eens in mn eentje weg. Wel in NL want ik heb geen zin om 4 uur in de auto te zitten. Iemand een tip voor een mooi hotel oid waar ik eens even in mn eentje kan zijn en zelf kan bepalen wat ik wel en niet doe? Al die mensen om me heen, ik word er helemaal gestoord van, hoe goed iedereen het ook bedoelt.

Alvast bedankt voor de tips!

(dit is in een vlaag van woede/frustratie geschreven dus als het warrig over komt, sorry.. Maar goed, wat ik zoek is denk ik wel duidelijk :) )

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

weekendje sauna niets voor je?

zit ik zelf al tijdje aan te denken...

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Kijkduin in Egmond aan zee, lekker ff uitwaaien!
    Goed dat je ff tijd voor jezelf neemt!

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, zoiets lijkt me ook wel lekker ja :)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Een weekend weg is toch geen vakantie? Jammer dat hij verplaatst is.

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zou lekker en weekendje naar zee gaan. Kan je heerlijk in je eentje over het strand wandelen. Poe, ik krijg er zelf ook helemaal zin in ;):D. En dan wellicht een hotel wat ook spa-faciliteiten heeft? Kan je het mooi combineren.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga eens even stevig googlen :D

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Kijkduin heeft ook een spa, zwembad, tennisbaan ect. en 2 stappen van zee! :D
    Heerlijk!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt!! Ook voor de andere links :)

@aatje, tennissen in je remi gaat een beetje moeilijk :D Maar ik ga wel even kijken!

Bedankt voor de tips!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben in september 'n weekend weggeweest via Kras. Ik had wel een singlereis geboekt, omdat ik in m'n uppie ging. Was echt ontzettend leuk en ben er ook goed van opgeknapt.

Succes met iets zoeken.

Deel Deze Pagina