Wie kan me dit vertellen, ben zwanger van de tweede en de baby zit zo hoog, dat ik er met zitten, fietsen echt last van heb. Weet totaal niet meer wanneer het kindje gaat indalen want het word nu een beetje vervelend.. Of is dit echt bij iedereen verschillend?
Echt bij iedereen verschillend...er zit helaas geen indaalklokje op. Ben nu 40+5 en nog steeds niet ingedaald..
Balen dat je er zo'n last van hebt (been there, done that , al mijn kinderen zijn nooit ingedaald tot vlak voor het persen), maar er is idd geen zinnig woord over te zeggen. Gemiddeld zijn 2e (of 3e, etc) kindjes later met indalen dan de 1e, maar ik hoor ook wel eens van kindjes die indalen, weer loskomen, etc . Afwachten dus... en veel sterkte met de klachten.
Hmm ja las inderdaad net bij een ander topic dat sommige al rond de 25 weken zijn ingedaald. Ben nu 30 weken dus hoop dat het maar snel gebeurt we wachten het maar af!
Onze tweede daalde pas in toen ik persdrang kreeg en mn vliezen braken... 20 minuten later was ze er (40+5)
De eerste niet ingedaald met 41 weken, en de dag erna bevallen. De 2e rond de 37 weken ingedaald en 2,5 week later geboren. Het verschilt nogal..
Mijn baby is al drie keer ingedaald om vervolgens een paar dagen later gewoon weer omhoog te komen. Tweede kindjes liggen vaak pas heel laat vast en kunnen tot die tijd nog lekker doen en laten wat ze willen (helaas).