Hallo Ik vraag me af wanneer,wordt ik nou ongi!!!!!Ik ben 04-08-09 het voor het laatst geweest.Nu heb ik pas weer getel voor het uitrekenen van me ongi vanaf de laatste dag en dan 23 dagen!!!dan kom ik op 31-08.Of moet ik die pas tellen vanaf dag 1 van me menstruatie??Dan klopt mijn telling niet HELLPPPPP
nee dat weet ik niet,stom he?? ik dacht altijd dat je vanaf je laatste dag van de menstruatie moets tellen.Maar die fout ligt dus lekker bij mij hier zo!!!! Ik kwam er achter via het internet door dat ik wilde kijken of ik me ongi datum goed had uitgerekent.niet dus.Toen kwam ik er achter,nou ja 1 maand vergooit,ach de lol is ook leuk die we hebben gehad deze maand.
maar ik was nog wat vergeten.we hebben in de week direct naar de zwangerschap aan het hobby-en geweest.nu had ik 19-08 me ei-sprong moeten hebben.we hebben in de week van de 11de om de dag 1 week sex gehad,zou het dan kunnen dat ik zwanger ben??ik denk het zelf van niet hoor
het zou kunnen maar niets is zeker natuurlijk. en test kan dat zekerder maken maar dan moet je wel weten hoelang je cyclus is zodat je kan uitrekenen wanneer je de beste kans heb op een postieve test succes
ik ben eind juli van de pil gegaan en ben er maar 3 maandjes aan geweest hoor,allen voor de vakantie aan de pil geweest