hoi, ik had 26 mrt mijn laatste nod ..dus we lopen hier ong allemaaal tegelijk ..mijn eisprong was volgens mij aan slijm en buikpijn op 9 april ..dus denk volgende nod 23 april .. Maar heb al dagen opgezette buik en voel me raar ..maar merk sinds ik er echt mee bezig ben je steeds meer gek maakt .. Hopen dat we allemaal positieve test hebben ..wanneer gaan jullie testen ?
Mijn laatste ongi was 27 maart. en kan de 24e april hopelijk testen! Ik heb sinds gisteren een soort gevoel van da tik ongesteld moet worden......spaanend hoor, we lopen inderdaad allemaal een beetje hetzelfde qua tijd!
Ik kom ook mee praten als het mag. Ik heb ook veel menstruatie krampen en steken links onderin mijn buik. Ben sinds vandaag erg moe en heb ook veel wit slijm. Spannend aanstaande vrijdag heb ik een echo omdat ik voor mijn miskraam een onregelmatige cyclus heb wil ze nu kijken naar mijn baarmoeder slijm. Wanneer gaan jullie testen?
@78Daantje:herkenbaar! hahaha ik dacht ook dat ik er niet zoveel mee bezig zou zijn,maar t is serious bizznizz hier ook voor een voor mij 3e en sta ook ge-NOD op de 24e Liefde1987: spannend!!! Ik sta op de 24e moet ook nog wachten .. zo erg! Hahaha Minnie1979: spannendn hoor zon vroege test! Wen86: wow jij hebt inderdaad lage cylcussen gehad . Wensen dat ze snel korter worden! Enne dat plakkerige van je . Laten we er veel goed van hopen!! en anders Misschien een schimmeltje??(niet beledigend bedoeld hoor!)
@ Ceilo: leuk allebei de 24e! Ben zo benieuwd!! vooral omdat ik nu van die krampjes zeg maar!! Ik dacht da tik het wel allemaal op me af zou laten komen, maar nee hoor, ben er zo mee bezig!! Mijn kindjes zijn "al " 8 en bijna 6 en die van jou??
Hier nog steeds moe en belabberd pff zou wel kunnen slapen terwijl ik normaal barst van de energie. Ik hoop dat ik me eigen kan bedwingen met testen tot as zondag, maar als ik zou willen kan ik woensdag al met zo'n vroege zw.test testen maar ben bang voor een teleurstelling, dus hobbelen we maar verder zo haha
Ja idd een soort van krampjes! en ja het helemaal over/langs me heen laten gaan,lukt niet zoals ik gedacht had... hihihihi Grote kindjes heb je dan al! Die van mij zijn bijna 7 en net 4!
Hier ook aan de moe verschijnselen.... Kheb de boel aan de kant en zit hier wel eigenlijk lekker achter de pc geplakt! De kids hebben studiedag van school en doen lekker buiten spelen,dus het is heerlijk rustig hier!
Tuurlijk mag dat! hahaha van mij althans wel Hoop dat ze bij de echo een mooie verrassing voor je hebben! TouToyToy!
Ja hoor gezellig! Leuk dat we allemaal gelijk lopen. Mijn nod is zondag...dus ga dan testen. Ik heb nog steeds laat van m'n buik en beetje diarree. Hoop dat er veel van ons straks een positieve test in handen hebben
Hier ook al de moeheid en misselijkheid. NOD is maandag, maar m'n cyclus is niet zo regelmatig, dus kan ook eerder zijn. Al die kwaaltjes maken het nog spannender, vinden jullie niet? Ik ben ook supersnel geïrriteerd, op sommige momenten hoeft mijn man alleen maar zijn gezicht te bewegen om mijn irritatie op te wekken. Moet de hele tijd denken aan een scène uit Friends waarin Rachel hoogzwanger is en geergerd tegen Ross' zegt ( terwijl hij niks bijzonders doet): " Seriously, breathe louder, Ross. That's great!"
Hey hallo! Spannend allemaal hè En we lopen allemaal ongeveer gelijk! Ben benieuwd. Hier gaat t nu goed, ben alleen nog echt heel erg moe. Heb ik normaal nooit! Ging zaterdagavond om 11uur naar bed en werd zondagochtend half1 wakker!! Erg hè! Had vandaag ook veel wit slijm, leek inderdaad ook wel op natte suikerpoeder, zoals iemand anders ook ergens omschreef (iieeh). Maar ook wel een beetje 'slierterig' zoals met de eisprong.... Is dit goed of niet? hoe zou dat kunnen? Iemand anders ervaring mee?
Ik heb ook heel veel wit en dunne afscheiding, soms voelt het alsof ik in mn broek plas... Is t bij jou ook zo dun? Vanaf vandaag ben ik al meteen na t opstaan misselijk. Lekker
hier ene keer wat meer afscheiding dan andere keer ..zo ineens beetje slijm zo niks meer ..vraag me toch af wat er allemaal in dat lichaam gebeurd en of je je onbewust niet gewoon gek maakt haha .. Zal wel weer ..
Ik heb op het moment niet veel slijm en weet ook niet of dat een goed of slecht teken is, ik denk dat het bij iedereer weer anders is. Moet wel heel de dag boertjes laten en ben echt moe, heb dan ook wederom slecht geslapen terwijl ik normaal slaap als een roos en als ik slaap droom ik enorm. Wie is de eerste die hier gaat testen??? Ik ga zondag testen en geen dag eerder ( zeg ik nu haha). Heb echt het gevoel dat ik ieder moment ongi ga worden maar ja dat heb ik al bijna een week
Mijn buikpijn klachten zijn verdwenen. Ik moet zondag ongi worden maar ik tegenstelling tot jullie Voel ik van te voren nooit iets als ik ongi ga worden.ik hoef alleen op de kalender te kijken en dan is het de nod dag of 1 dag ervoor of erna...maar menstruatieklachten,nee nog nooit meegemaakt gelukkig haha.