nu al verschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door raissa, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ raissa: lijkt me heerlijk, geen menstruatiekwalen! Hopelijk is t toch raak.

@ minnie: boertjes lijken me wel een goed teken... ;). Ik voel de hele dag zo'n drukkend gevoel in borst en dan opgelucht als ik eindelijk een boer laat.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik hoop het bij mn 1e zw.schap moest ik ook veel boeren, jeetje wat een gesprek haha

3. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Hallo dames, ik lees jullie verhalen allemaal en ik zit in dezelfde periode als jullie. Mijn nod is 23 april. En ook ik heb allemaal vage kwaaltjes maar durf er nog niet op te rekenen dat het raak is.

De vorige keer dat ik zwanger was heb ik die eerste 3 weken helemaal niet zo intens meegemaakt. Dus ik vind het allemaal wel heel spannend, net als jullie

4. mik33

mik33 Lid

17 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha diezelfde vraag had ik ook, het is 3 dagen geleden dat we hebben geklust en ik heb buikpijn en lage onderrug pijn chaggie en dan weer blij.het voelt net of ik ongi moet worden.

moet over 10/13 dagen weer ongesteld worden en weer niet precies wanneer ik een testje ga of kan doen maar wachten word ik helemaal gek van zou eht wel of niet zo zijn.:(

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Saar81, ja soms is het heel dun, maar het verschilt echt heel erg! Vandaag tot nu toe nog helemaal niks!

Verde lijken al mijn 'kwaaltjes' als sneeuw voor de zon verdwenen, behalve ontzettend moe!

@Grieby, ja ik geloof ook wel dat we ons zelf ontzettend gek kunnen maken en dat je lichaam dan 'doet alsof' je zwanger bent hihi.

@Minnie1979, ik ga 23 april testen!! 22 april is mijn NOD. Dus jij test een dag eerder :)

6. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend allemaal he dames
    ben echt benieuwd..
    raar he al die klachten, de een heeft er wel veel last van en de ander niet. er zijn er genoeg die zwanger worden zonder iets gevoeld te hebben in de eerste maanden...
    ik heb alleen klein beetje last aan de zijkant van mn borsten, die zijn een beetje gevoelig...maar voor de rest niets....
    wachten duurt lang....

7. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees al een tijd jullie verhalen en nu toch de stap gezet om mijn verhaal erop te zetten. Eind oktober 2011 ben ik gestopt met de pil en probeer ik zwanger te worden. Deze maand voelt anders dan anders. Heb een trage cyclus: 31, 31,35,36.

De afgelopen dagen heb ik vage klachten: Vlagen van misselijkheid Duizelig En afgelopen zondag ontzettende buik en rugpijn, heb sinds lange tijd een kruikje warm moeten maken. Toen ging t weer. Verder vaag gevoel in mijn buik.

Vanavond had ik ineens een klein beetje rood bij het afvegen.

Ik hoop het zo! Maar ben zo bang voor weer een teleurstelling.

Ben benieuwd of jullie ook deze klachten herkennen. Vandaag is trouwens mijn 29e cyclus dag..

Had dit bericht zelf ook gepost maar jullie verhalen lijken wel erg op die van mij:)

8. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkkom moos....idd iedereen beetje in het zelfde schuitje hier . Hopen opveel roze dames ...ik kon me niet in houden vanmorgen..maar omo witte test .. Grrr

9. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Wat gezellig hier! Ik kom mij erin mengen als dat mag, ik zit vandaag op dag 24 en op 24 april is mijn nod! Ik had mijn ei volgens de test de 13e, april en heb sinds vorige week last van duizeligheid lage rug pijn en rommelbuikje erg spannend

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hey meiden!

nou vanmorgen heb ik tegen beter weten in getest.... omowit natuurlijk... mn NOD is pas de 24e,maar door de rare klachten van mezelf dacht ik aaaaah doe is gek en test is... bedacht me net eigenlijk dat ik er vannacht uit ben geweest om te plassen en dus niet met volledige ochtend urine heb getest voor 7 uur..... anyway... t was zowieso nog te vroeg :p

heb een raar hard stuk in mn onderbuik ( net boven schaambot) en verder voel ik me heel opgeblazen.... op mn werk word ik zelfs missleijk van de schoonmaakmiddeltjes en dat ik ze normaal zo lekker vind ruiken!

ik hoop nergens op en verwacht nog nix,maar vind het wel vreemd!
    en dan die pijntjes onder in mn rug,die hoofdpijn en die pukkels.... en mn (.)(.) ... ja wat er mee is,geen idee,maar ze voelen "anders"

nouja dat was weer genoeg ego! ik moet er weer vandoor,tot later!!

ow en daniellu,leuke avator :p kmoet die van mij nog veranderen,maar tijd ontbreekt me! hihihih

11. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ook ik kon niet wachten.had gister al
    Besloten dat ik vandaag 4 dagen voor nod ging testen.en bij negatief gewoon afwachten tot nod...
    Maar ik twijfel bij de test.als ik hem schuin houd zie ik heel licht een streepje...of ik bedenk dat ik het zie haha.
    Ga straks kruidvat test halen kijken
    Of ik daar ook licht streepje zie en anders
    Test ik vrijdag pas weer...spannend!!

12. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha raissa ..ik denk denk ook altijd van alles te zien ..gek word je ervan ..maar net bedacht dat ik op dag 23 zit ..uitgaande van de cyclus vanaf 26 mrt ..en 9 april me ei gevoeld ..tenminste erge buikpijn de hele dag gehad .. dus ben ik 9 dagen na de eisprong ..is zoeizo te vroeg om te testen ..dom dom ..

ceilo ..haha erg he ..omo wit is zooo irritant ..en toch blijven kijken ..ik heb ook allerlei kwaaltjes die ik normaal niet heb .maar denk dat ik gewoon gek van mezelf word ofzo ..is pas tweede ronde zou wel heel erg lucky wezen natuurlijk alsd je het realistisch bekijkt !

Hopen voor iedereen dat het toch positief word

13. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @raissa; spannend zal voor je duimen op een positief test.

14. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja meiden!!!! ik denk dat ik zwanger ben!!!!
    Heb net een kruidvat test gedaan, en daar zie ik ook een licht streepje op!!!
    whaa spannend

zien jullie hem ook?ik heb bij forum van zwangerschapstesten gezet

15. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik heb je test gezien en ik zie een streep dus van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Duim je wel met ons mee op een positief test xxx

16. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hoi Dames,

Hier voel ik ook vanalles! M'n laatste NOD was de 24e, op dag 18 bloedverlies (1 dag). Nu heb ik constant een 'zwaar' gevoel in mn onderbuik, net of ik al ongi moet worden. Word er gek van! Maar ik moet nog een hele week wachten..

Moest zo lachen om die boertjes haha, heb ik ook de hele tijd!
    Spannend allemaal hoor..

[edit] En hoofdpijn.. constant hoofdpijn.. :(

17. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    raissa ..gefeliciteerd ..zag idd een streep op je test !!!:D

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raissa, goed zeg, ik zie roze dus gefeliciteerd :). Wanneer ga je weer testen voor meer zekerheid?

Ik heb zelf bedacht om er morgenochtend een testje tegenaan te gooien, vier dagen voor nod, ik word gek van al die misschien verschijnselen, haha. Hopelijk pakt het bij mij ook zo goed uit

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over hoofdpijn gesproken: ik heb voor het eerst sinds heeeerl lange tijd juist geen hoofdpijn, haha

20. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    klinkt heel positief!!!

Deel Deze Pagina