nu al verschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door raissa, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Het is allemaal wat he, volgens mij is iedereen ook opzoek naar tekenen :D.
    Hopelijk pakt het deze keer goed uit ;).

Mn laatste cyclus duurde 36 dagen dus ga de 24e testen... Als ik het zo lang kan uithouden tenminste.

Jullie ervaringen met langere en onregelmatigere cyclussen? (zoals ik 31,35,36)

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik zit zelf in de laatste wachtweek, volgende week testen.. ( oke, test drang, dus waarschijnlijk eerder:p)

Voel hier ook al van alles, buikpijn, steken, misselijk, duizelig.
    Ik denk zelf aan een griepje, maar deze dingen kwamen wel een paar dagen na mn eisprong ( en inseminatie) dus het zouden ook symptomen kunnen zijn..

Blijft spannend he! Maar vooralsnog klinkt het positief bij jullie

Zal voor jullie duimen dames!

3. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he meiden! Hoop dat jullie binnenkort ook een positieve test in handen hebben.

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Yeah Raissa, gefeliciteerd!!super zeg.

5. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog testers vandaag dames ?

6. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Gefeliciteerd Raissa! Ik zie ook twee streepjes bij je test.

En tis inderdaad gezellig hier! Wilde me eigenlijk niet lid maken totdat ik zwanger ben, anders was ik bang dat ik dr teveel mee bezig zou zijn.
    Maar ben de laatste weken al zoveel mee aant lezen dus ach..;)
    Nog mensen die gaan testen deze week?
    Ik heb eigenlijk niks van klachten dus denk dat er niks is helaas..maar moet nog minimaal een week wachten..

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hier nog een die aan het wachten is. vandaag dag 34 en al een 4 dagen last van menstruatiegevoelens, echt heel erg ben het niet gewend, normaal voel ik wel wat, maar niet zo erg.
    Ben ook wat duizelig en gister bij opstaan misselijk en gedurende dag ook weer. Vandaag misselijkeid weer weg.
    Ik snap er niets meer van, grrrrrr die hormonen.

8. mik33

mik33 Lid

17 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames ik mag de 25ste testen kan niet wachten.
    wachten duurt lang zeggen ze nou ik kan je vertellen dagen sluipen voorbij.
    als ik een duurde test koop dan mag ik 23ste testen.

heb geen echte super kwaaltjes meer ja buipijn(ongi klachten),rugpijn,en zin in overal in en moe.

dus ja ik wacht maat weer af maar dat is wel heel moeilijk.
    het word de eerste en mijn vriend is er niet zo mee bezig heeft een eigen bedrijf en erg druk maar gister heb ik hem op zijn stoel neergezet en gezegt dat ik de 25ste mag testen en toen verschoot hij van kleur en begon te glimlachen en zei ik was stiekem al aan het rekenen wanneer het mocht en internet was toch aardig gelijk.
    en hij begon ineens over namen en we moeten een andere auto en over geld hoefde ik me geen zorgen te maken dat komt allemaal wel goed.(ik werk ook part time) in de thuiszorg.
    ik zei pop je moet je nog niet helemaal gek gaan denken over dit want het kan ook niet zo zijn.

lagen we op bed rolde die naar me toe en lag zijn hand op mijn buik en zei ik hoop dat er wat in zit en dat het er groeit en groot mag worden en dan ben ik de gelukkigste jongen in de wereld.
    ik hou van je lieve vrouw.

ik was zo blij dat de watervallen kwamen toen hebben we lekker geknuffeld en toen zei ik later je moet er wel een beetje rekening mee houden dat het ook niet zo kan zijn.
    hij zei het komt wel goed schatje.

oh man wat een heel verhaal geworden sorry moest het gewoon even kwijt.

nog 6 dagen tot de test ben nu al zeniwachtig.

9. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve man heb jij mik. Maar met,de testen van kv5 kun je zo ver ik overal lees het vroegste testen.weet je wanneer je eisprong was ?

10. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Hallo dames bedoelen jullie die van de kruidvat is dat wat kv betekent?

Ik mag maandag de 23 testen, ik wil op zich wel eerder testen, maar ben ook bang dat het niet zo is.

Beetje dubbel gevoel, heb ook steeds last van krampen in de buik, vanochtend ineens misselijk van een bepaalde lucht. Dus we zullen zien, ook heb ik last van gevoelige borsten. Maar dat heb ik wel vaker als de ongesteldhuid nadert.

Dus weet eigenlijk nog niet of ik eerder ga testen.

11. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ snoopy idd kv5 is kruivat testen n2 voor 5 euro ;)..schijnen het best en gevoeligst te zijn ..heb meiden gezien van 6 dagen voor nod ..wanneer is je off nod ?

12. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Mijn nod is 23 april, dus met die test zou ik al kunnen testen. Misschien haal ik hem morgen wel even in mijn pauze. Als ik het aandurf. Vind het wel spannend, het zou ons tweede kindje zijn. Maar ik probeer ook niet teveel te hopen we zitten nog maar in onze 1e ronde.

13. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ik ga m ook morgen halen :D mijn NOD is ook 23 april!!! spannend!!!!!!!!

14. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Spannend de dagen gaan langzaam voorbij!mt langzaam ga 24teste 1 dag voor me verjaardag spannend had al een test gedaan stomstom dat was de 18 ommo wit het knaagt zo aan me

15. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Oehh succes! Hou ons op de hoogte

16. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    wanneer ga jij testen Liefde 1987? Ben zo bang voor teleurstelling, dus aan de ene kant heb ik wacht tot ik overtijd ben. Maar deze laatste 2 weken gaan ook al zo traag voorbij.

Danielle is je nod ook de 24e?

17. mik33

mik33 Lid

17 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,
    @grieby: ja hij is zo lief en goed voor me gister belde die mij op mijn werk ik werk s'avonds in de thuiszorg en hij vroeg of ik nog wat voelde en kon niet wachten tot ik weer thuis kwam.
    ik heb een test gekocht gister en ik mag de 25ste testen wou wel eerder maar ben bang voor een negatief.

mijn eisprong was rond de 14de zo wij hebben rond die tijd ook geklust ik zou zeggen geknutseld haha en op de dag zelf de 14de dus mijn hoop is sterk en mijn vriend zijn hoop ook, maar niet al te veel hopen want het kan ook niet zo zijn.
    mijn eerste ongesteldheids dag moet ongeveer de 29ste zijn dus min 4 dagen is 25 en wachten heeft nog nooit zolang geduurt.

@snoopy83: een test halen is niet zo makkelijk ik durfde het ook niet aan maar wat ik deed ik deed bijna al mijn boodschappen en legde het er gewoon tussen en deed net of er niks aan de hand is haha, ik heb hem gekocht in een supermarkt en niet waar ik altijd heen ga gewoon een andere.
    en weet je ik vind het achteraf zo stom dat ik me ze raar voelde om het te kopen maar heb gewoon in gedachten dat het voor een super goed doel is.
    en hopen dat er niemand achter je staat die je kent haha.

heel veel succes met wachten nog dames even vol houden nog en dan hopen dat het goed niews is. duim voor jullie:D

18. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Ook ik klets hier even mee! :)
    Mijn laatste menstruatie was 24 maart.
    Mijn NOD is dan ook rond 24 april...(ene keer een wat langere cyclus, andere keer wat korter).
    Dus ik weet niet goed wat ik nu als NOD dag moet aanhouden.
    Ik heb al vanaf de eisprong kwaaltjes die ik normaal niet heb.
    Veel misselijk vooral na het eten en ook een erg opgezette buik, borrelende darmen.
    Het ene moment denk ik; ja ik ben zwanger... en het andere moment; nee...het is vast niet raak.
    Hier 1e ronde voor een tweede kindje.

Ik wil eigenlijk zondag gaan testen, zijn man en ik 's ochtends lekker samen. :)
    Maar welke vroege test kopen jullie eigenlijk?
    Ik heb 2 kruidvattesten liggen. Bij mijn eerste kindje heb ik die ook gebruikt op mijn NOD-dag. Gaf toen meteen zwanger aan.
    Kan je die kruidvattest ook gebruiken een dag of 2 voor NOD? Of zal ie daarvoor niet goed werken?

Ik wil zo graag testen maar aan de andere kant ook bang voor teleurstelling!

@bibinijmegen hoe gaat ie vandaag?

19. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland

ja de 24 is mijn nod t duurt nog zoo lang wil graag testen maar ben ook te bang voor een teleur stelling terwijl me gevoel zegt het is zo ver vrselijk me gedachte gaan met me op de loop haha!
    ach ik heb t weekend veel afleiding en maandag en word vast een domper maar ga ik ga eerst voor overtijd dus op me verjaardag testen 25 april ;) miss brengt t geluk als ik dan ongi ben niet baaleeee
    en hoe voel jij je snoopy83?

20. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Haha heel herkenbaar! Ik ging bij kv altijd eerst een rondje om te zien of er geen bekende was...

Heb nu vast een pakje gehaald, heb vrijdag (grrrr, nog een hele week) NOD. Ben benieuwd hoelang ik me in kan houden...

Deel Deze Pagina