nu al verschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door raissa, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik denk dat als je met de kruidvat test zondag wel een licht streepje moet gaan zien, je lichaam verdubbeld zijn hcg om de twee dagen. dus vanaf je innesteling maakt je lichaam al hcg aan dat dan verdubbel om de 2 dagen ongeveer dat moet genoeg zijn voor de kruidvat
    ik testen met de kruidvat zelfs mijn ei :p dat wist ik omdat mijn ovulatie positief was succes

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Als ik zondag niet ongesteld wordt, ga ik de 23e testen!
    En idd, aan de ene kant ben ik ook wel bang voor een teleurstelling.... maar vind het wel heel spannend!

Test jij ook de 23e?

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    haha ik vond het ook ''raar'' om zo'n test te kopen! Voor m'n gevoel zo geheimzinnig en hopen dat je niemand tegen komt! Ik werk in een andere plaats dan ik woon (20 minuten rijden met de auto), dus ik dacht: ga gewoon uit m'n werk daar naar de kruidvat, kom ik ook geen bekende tegen!
    Ik moest nog wat andere spullen hebben, en had inderdaad de test helemaal onder op gelegd. Was ik aan het kijken bij de douche spullen, stond ineens m'n oma achter me! haha, "even gezellig met de buurvrouw op stap".
    Ik had het gevoel dat ik rood aan liep en voelde me betrapt hahaha.
    zo stom.

Maar m'n omaatje had niks in de gaten hoor, test was onzichtbaar tussen alle andere spullen, en trouwens daar let ze vast niet op haha ;) Maar het is wel weer stom toeval.

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    Toen ik zwanger was van onze zoon had ik 1 week voor NOD enorme menstruatiekrampen. Ik dacht toen echt dat ik ongesteld aan het worden was, en totaal niet aan een zwangerschap. Zelfs zo dat ik met gerust hart samen met een vriendin een fles wijn had leeggemaakt.

Een week later had ik ineens gevoelige borsten en begon ik te denken dat t misschien toch raak was geweest. Testje gedaan en idd.

En nu (4 dagen voor NOD) heb ik nog totaal niks gevoeld in mijn buik, maar mijn borsten lijken wel op ontploffen te staan. Even afwachten maar en de wijn laten staan.

5. mik33

mik33 Lid

17 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha liefde 87oh jee ik moest wel een beetje lachen om je verhaal.sorry.
    je oma oh my god haha ach gewoon met een stalen gezicht blijven lachen en kletsen en maar hopen dat de kassier geen woord tegen je zegt over dat wat er verstopt ligt haha.
    ik liep naar de auto zat in de auto en moest gewoon om mezelf lachen dat het zo stom voelde haha.

rood hoofd gewoon tas inpakken en wegwezen.

ik moet er nog steeds om lachen sorry.
    mijn vriend zei ik kan hem toch ook kopen toen ik hem vertelde dat er ook ovulatie testen bij stonden was hij meteen al de kluts kwijt hij zei de watte?
    na het uitgelegt te hebben wat dat was zei hij nee toch niet mijn ding om een test te kopen toen moest ik dus alsnog zelf.

maar we hebben het gedaan ik ben trots op je meid haha

liefs

6. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zonnebloem: de kruidvattest is een gevoelige test.
    ik teste daar 4dagen voor nod positief mee. niet een knalstreepje maar wel een zichtbaar streepje. dag later nog een test gedaan met kruidvat en het streepje werd donkerder en snel zichtbaar.

meiden ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook zwanger zijn!
    X

7. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Hey ladies,

Hier nog steeds hetzelfde, steeds vage ongi klachten. En mijn borsten zijn gevoelig, maar anders dan als ik normaal ongesteld zou moeten worden. Dus ik hoop dat ik positief test.

Morgen weer een poging doen om de test bij de kv te halen, vandaag was het te druk op de zaak. Dus ik denk dat ik ogen maar even voor het werk heen ga.

En hoe is het met de rest van de dames?

X

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mik, haha ja lekker knullig verhaal he haha. M'n man moest er ook erg om lachen!

@Raissa, voel je je goed of heb je veel zwangerschapskwaaltjes?

@Snoopy, normaal als ik ongesteld moet worden heb ik enorm last van m'n borsten..maar tot nu toe nog helemaal niet! Vind ik ook zo raar ;)
    Ben benieuwd of het gelukt is om een test te kopen

Fijn weekend allemaal!

9. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Ja de test is er!! Misschien morgen testen. weet het nog niet. Zodra ik iets meer weet post ik het.

Jullie ook toch?

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Officieel is maandag mijn testdag! Weet nog niet of ik misschien morgen een testje waag, of dat ik toch wacht op maandag!

Succes! Ik houd het forum in de gaten ;)

11. mirelladebeer

23 jan 2012
    45
    0
    0
    horeca
    purmerend
    Mijn nod is 22 april, heb 9 april mijn eisprong gehad...ik heb ook wat symthomen maar ik weet niet of dat een zwangerschap betekent of een naderende menstruatie..ff spannend dus...afwachten

12. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden

Ook ik kan vertellen dat ik zwanger ben.
    Vanmiddag een test gedaan en positief! Kon het niet geloven dus nog maar twee testen gedaan. Ook die alle twee positief!

Hoop dat t bij jullie snel lukt!!!

13. mik33

mik33 Lid

17 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat goed zeg gefeliciteerd aan de meiden met een posi test.

goed zeg.

ik moet nog even wachten.

geniet ervan liefs

14. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moos: gefeliciteerd! wat een fijn gevoel he! maar ook wel spannend allemaal en nog heel onwerkelijk

@liefde: ik had 1,5 week voor mn nod last van mn buik en diarree..dat stopte 1week voor nod...en 4dgn voor nod(afgelopen woensdag) kreeg ik weer buikpijn. dit heb ik nu elke dag eigenlijk,niet heel vervelend, meer een drukkend gevoel net onder de ribbenboog.
    En sinds woensdag voel ik mn borsten meer, niet dat ze gevoelig zijn, maar alsof er bloed doorheen stroomt en af en toe een steek.
    Daarnaast ben ik volgens mij meer vermoeid dan normaal.

@ alle meiden die nog wachten! ik hoop dat jullie binnenkort ook goed nieuws kunnen vertellen!

15. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Ik kon het nu ook niet meer houden nu ik de tests in huis heb. Dus heb er net eentje gedaan, volgens mij ben ik ook zwanger. Het zag er net zo uit als bij Raissa. Dus ik doe maandag nog een test om het zeker te weten en dan 's morgens vroeg. Dam weten we het helemaal zeker. Maar ben nu al wel heel blij!!

16. raissa

raissa Lid

3 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd snoopy! Zet je hier ff een foto op? Kunnen we even meekijken

17. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Moos en Snoopy gefeliciteerd!!

Ik ga woensdag testen..kan me ook wel vinden on t verhaal van Zonnebloem..
    Heb niet echt continu last van iets maar soms wel een daar rommelend gevoel in de buik en met vlagen misselijk maar dat hoeft niet per se iets te zijn dus ben benieuwd...

18. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Wauw Raissa, Moos en Snoopy gefeliciteerd! En als ik nog mensen vergeet... Voor jullie net zo veel gefeliciteerd!

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie testen! En hoeveel dagen voor NOD hellen jullie positest in honden dames? Raissa 4 dagen las ik, Moos en snoopy jullie dan?

19. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Ik heb 2 dagen van te voren positief getest. De foto wil niet uploaden vanaf mijn iPad. Probeer het vandaag nog weleens met de laptop.

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Yeah Moos en Snoopy gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina