nu al verschijnselen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door raissa, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ceilo en Minnie, lezen jullie hier nog mee? :D
    Ben benieuwd of jullie al getest hebben!!En hoe jullie je voelen!

2. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ja ik ben ook benieuwd hoe t met hun gaat.. niks meer van ze gelezen, jammer..
    Van die cyclus komt volgens mij niet gauw voor dat ie eerst bv 25 is en dan weer lang duurt.. ik ben hier op t forum 1 iemand tegengekomen die wat eerst iets van 28 dagen had en toen 57. Verder nog niet eigenlijk..

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ah thanks voor je antwoord :) Begon beetje bang te worden dat m'n cyclus misschien te mooi was om waar te zijn, en nu weer heel lang werd!! Kan natuurlijk altijd, maar we zien het wel :)

Als het een keer rond de 30 dagen of iets meer is maakt het me niet uit....maar soms zie je inderdaad 50 of meer, kwam al iemand tegen van 87!!!!!!! Hoop niet dat ik te vroeg heb feest gevierd met mijn 25 dagen!

Spannend!

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Haha nee inderdaad..ik was ook al heel blij met mn 35, hopen dat t niet nu ineens langer wordt..
    Hoe gaat het met jou? Nog buikpijn?

5. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ceilo en minnnie zitten wel op het forum van de nod lijst tm 30 april ..zover ik gelezen heb is dat ceilo elke keer vage testen heeft met roze vlakken en minni elek keer negatesten maar wel over tijd ..

Hier vanmorgen toch weer een test gedaan weer wit ..grrr , weet totaal niet waar ik aan toe ben dus ..
    Bij jullie ook nog steeds spannend zie ik ..kan je lichaam je bezig houden he ..

6. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    Heb je echt oma wit dan? Ik ben nu al een aantal dagen over tijd, maar heb steeds een hele hele vage test. Ben vanmiddag naar de dokter geweest en die zei dat ik wel zwanger was. Hoe vaag ze ook zijn. Ik zou als ik jullie was, volgende week gewoon even naar de dokter gaan. En als hij het niet vertrouwd dan doet hij zelf nog wel een test.

7. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    nou het lijkt wel of bijna heel deze club last heeft van overtijd en vage testen, ik had me al eerder gemeld en ik moest dinsdag ongi worden maar nog steeds niks de testen zijn negatief, niet omo wit zie wel wat vaags maar dan moet ik er echt op zitten loeren... of ik zie gewoon dingen?? spannend nog ik lees nog mee

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Vage testen zijn niet leuk! :(
    Ik ben wel erg benieuwd naar m'n test zaterdag!!

Hier nog steeds buikpijn ja, met vlagen. Heb ook ergens gelezen dat menstruatiekrampen ook voorkomen bij zwangerschap, dan rekt de baarmoeder zich op..... Maar ik lees natuurlijk vooral wat ik graag wil lezen :D

@ Snoopy, dus we kunnen je feliciteren?! Geweldig nieuws! En bedankt voor de tip, als ik nog steeds een negatieve test heb en nog niet ongi ben ga ik ook naar de dokter. Niet geschoten altijd mis.

9. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy & daniellu...hmm had de dokter ook een test gedaan .ja omo wit ..ik weet het niet soms denk ik ik zie een tuur streep .maar soms denk ik dat ik mezelf gek maak. En als ik me laatste cyclus even aanhou is dat 37 dagen.als dat nu weer zo zou zijn dan zit iknu op dag 31 en zou ik pas 6 dagen voor nod zitten en 3 dagen na evt innessteling ...ik weet het nu dus ook niet meer haha...weet wel dat ik er gek van word...op naar knaltest voor allemaal

10. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde weet jij wel precies wanneer je ei was ? Temp je of gebruik je ovu testen .. Of f gewoon geschat net als ik...ik dacht na veel buikpijn op 9 april dat dat me ei was maar blijkbaar dus verkeerd gegokt ...

11. snoopy83

snoopy83 Lid

23 feb 2009
    17
    0
    0
    De dokter heeft mij niet getest, ik heb foto's van alle 4 de testen gemaakt, 2 van kruidvat en 2 van predictor. Allemaal even vaag. Maar ook al zie je iets wat op een streep lijkt dan is het al goed zei hij. Ik vind dat je op een foto soms beter kan zien of er een streep staat dan zo met het blote oog. Succes allemaal dames! Ik blijf met jullie meelezen

12. mirelladebeer

23 jan 2012
    45
    0
    0
    horeca
    purmerend
    14 dagen na je ei is je nod groetjes

13. mirelladebeer

23 jan 2012
    45
    0
    0
    horeca
    purmerend
    Ik ben afgelopen maandag hellaas ongesteld geworden,nu op naar ronde 8

14. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    #134 Summer1987, 28 apr 2012
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
    @Mirella, jammer....maar nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen :)

@Grieby:
    Same here! niet te geloven hoe je je kunt vergissen in je eisprong...ik had m eerder nooit gevoeld maar nu had ik op dag 14-15 zo'n steken aan een kant....k dacht dat moet het zijn ;) maar blijkbaar niet dus..
    Ik heb vanmorgen ook nog een test gedaan, weer omo-wit..
    Dus nu maar hopen dat mn ei op dag 18 of na 23 was..geregeld geklust dus de kans is er nog, maar dan kan ik natuurlijk pas later weer testen ;).. Misschien bij jullie dus ook nog hoop?
    Hebben jullie wel "klachten"? Ik voel eigenlijk niks..gister wel ineens 1 felle steek links in mn buik, en pijnlijke borsten.. en vandaag weer nada.
    Ik ga nu als ik niet ongesteld word, ook pas op z'n vroegst 7 mei testen..want maak mezelf alleen maar gek steeds in die 5 min. wachttijd.:p

@Liefde1987: heb je vanmorgen getest?? omdat je zei dat je er zaterdag een ging doen..

15. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Dacht ik alles in 1 bericht te zetten, vergeet ik jou!
    Heb je de foto's ook op het forum gezet?
    Wel goed nieuws dus..?:)

16. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mirella balen op naar de volgende ronde . @ summer hier ook nog steeds zelfde verhaal , als ik uit ga van de cyclus van vorige maand 37 dagen zou de test toch wel al vaag streepje moeten geven lijkt me. Maar vanmorgen weer wit .heb vorige week of ervoor ook zooi slijm gehad met sliertje bloed ..maar kan me echt niet meer bedenken wanneer het nou precies was. Stom he dat je lichaam maar wat doet . Nooit lange cyclussen gehad .maar zegt dus ook niets . Voel van alles ,ben al 5 x zwanger geweest zou toch denken dat je het wel is herkent haha . Hebben jullie al kindjes of bezig voor de eerste ? We wachten maar weer grr meer kunnen we niet ...niet dcht handig als je ook niet weet wanneer ei was miss is ie wel nog niet eens geweest :$

17. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps lees terug zie nu je onderschrift eerste kindje idd ..zit via tel dus niet echt hsndig

18. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke net bloed gespot ..normaall heel erg opgezette buik als nod komt met veel puisten nu geen van beide ..dus lichaam beetje van slag denk ...

19. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ohw..tja wat moet je daar nu van denken.. aan de ene kant balen want je wil natuurlijk graag zwanger zijn, maar aan de andere kant als je menstruatie eraan komt weet je wel waar je aan toe bent.
    Het is ons 1e kindje ja, ik heb wel al 2 stiefkindjes, maar dat wil ik nog niet in mn onderschrift zetten want er kunnen bekenden het forum zitten, en ik wil dat het voor onze familie een verrassing blijft dus daarom heb ik er nog niet teveel info op staan.
    Nou, ik duim voor je!

20. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha kan beter voor jou duimen jij heb nog steeds geen ongie ..op naar pos test . Weet je of er bekenden op zitten dan ? Spannend hoor ..eerste van je zelf is toch heel wat anders als stiefkindjes natuurlijk.

Deel Deze Pagina