Hoi meiden! afgelopen woensdag heb ik de 21 weken echo gehad en op dat moment lag ons kindje in een stuit! Nu voel ik de baby al heel goed maar altijd op de zelfde plek! En dat is onderin. Nu ben ik bang dat de baby het fijn gaat vinden om op deze manier te gaan liggen. (stuit) ik heb hem nog nooit ergens anders voelen schoppen. komt iemand dit bekend voor? ik maak me best zorgen!
het komt me wel bekend voor maar ik zou me nog geen zorgen maken. mijn baby voel ik ook altijd heel laag schoppen (toevallig is ie vannacht gedraaid en voel ik hem bij mijn navel, is voor het eerst) ik zou me er geen zorgen over maken, want ten eerste is het daar nog véél te vroeg voor, en ten tweede heb je er (nu) toch geen invloed op. je ziet over een week of 15 wel hoe het gaat, tot die tijd kan hij nog alle kanten op!
Hoi hoi, Je kleintje heeft nu nog heel veel ruimte dus maak je niet druk. Het kindje zal ongetwijfeld nog 1000 maal koppeltje duikelen in jouw buik. Sommige plekken in jouw buik kunnen ook gevoeliger zijn dan andere. Mijn placenta ligt bijvoorbeeld aan de linkervoorkant en als mijn meisje daar tegenaan schopt, dan voel ik dat minder (nu wel hoor, maar nu ben ik dan ook 31 weken zwanger) dan anders. Mijn meisje lag overigens al vanaf 3 weken geleden met haar hoofdje in de juiste houding en voor deze periode van je zwangerschap is dat heel fijn . Ze draaien nu niet zo heel snel meer! Groetjes banjabes