Hoi meiden, Ik ben nog maar 13 weken zwanger, ben eindelijk niet meer zo moe en misselijk maar sinds gister en vandaag wil ik gewoon ineens alles schoon hebben! Ik heb alle ramen van binnen en buiten gelapt,de badkamer gedaan en nu wil ik eigenlijk naar zolder alle babyspullen uitzoeken van mn dochter! Haha ik ben hartstikke moe dus mijn vriend zegt stop er nou mee dus ik hou me maar in haha! Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik helemaal geen last van nesteldrang gehad? En zo'n schoonmaakster ben ik ook niet Nog meer meiden hier zo vroeg last van?
Haha, ja, je herkent jezelf niet meer terug he! Nu nog 'nergens' last van (moe), maar tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik zelfs alle schroefjes en spijkertjes zitten sorteren en in het juiste bakje gedaan.... HOE IDIOOT!!! Hoop dat ik dit keer beetje mezelf kan blijven...
Haha,is je huis wel lekker schoon!Hier vorige keer geen last van gehad,nu ook nog niet.Ben juist sloom...
Herkenbaar! Mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimt geweest als nu tijdens mijn zwangerschap! Ik maak zelfs elke ochtend meteen mijn bed op Dat heb ik geloof ik nog nooooit gedaan Ik voel me erg onrustig als het niet volgens planning loopt met bijvoorbeeld de babykamer.. heel vervelend af en toe! Ik had het alleen niet zo vroeg, bij mij sloeg het een paar wkn geleden ineens toe
haha ik wou dat ik 't ook zo vroeg had gekregen Ik heb denk ik sinds gisteravond officieel nestdrang, de badkamer moest en zou uitgebreid schoongemaakt worden om half 11 s'avonds..en dat heb ik ook gedaan...zelfs het zeepbakje van de wasmachine heb ik er uit getrokken terwijl ik normaal best wel van de franse slag ben
Tot en met week 13 was ik zo moe en vooral misselijk, slapjes...dat ik eigenlijk het huishouden echt heb verwaarloosd. Deed pas met moeite een beetje stofzuigen als het echt echt echt vies was in huis. De rest liet ik verslonsen... Zelfs de wasmand was continu overvol. Werd zelfs misselijk van die wasmiddelgeur dus sja... Pas met 14 weken voelde ik me weer goed en kreeg ik ineens weer de drang om flink schoon te maken. Ben namelijk van mezelf echt een poetsmus dus dat mijn huis zó vies was, was echt niks voor mij. ECHTE nesteldrang had ik bij mijn dochtertje pas in de 3de trimester. Toen zoog ik het huis minimaal 3x per dag. En continu liep ik met een dweil rond. Ook moest ik dwangmatig alles schoonboenen met een lekkere allesreiniger. Al lag er maar 1 kruimel op de grond, moest ik het hele huis weer stofzuigen. Whahaha, nesteldrang is echt erg!
Hier bij vlagen. Ben normaal niet zo'n poetser, maar nu af en toe. Vaak erg plaatselijk gericht (bijv: dat ene kastje in de hal helemaal uitgezocht en gepoetst, hal zelf is nog een aardige puinhoop) en dan is het weer over voor een paar dagen . Heb de laatste week een enorme drang om van alles uit te zoeken, ordenen en/of weg te gooien. Dus ben flink aan het opruimen, misschien dat ik er nog wat aan overhoud als ik het een en ander op marktplaats weet te verkopen.
haha ik heb heel de zwangerschap al last van nesteldrang...wel met vlagen.. en nog steeds moet er nog genoeg gebeuren vind ik..Heb alle baby spulletjes al gewassen...het huis moet iedere dag schoon..maar er is nog een kast dat leeggehaald moet worden en ik wil het balkon nog helemaal opgeruimd hebben...maarja dat kan ik niet zelf...en vriend zegt steeds maar ja dat doe ik wel als ik vrij bent... nee ik wil het nu! hahahha... denk dat ik straks niks meer te doen heb..