Ik ben nu 10 weken zwanger en al 2 goede echo's gehad. Nu heb ik een menstruatie gevoel, bijna niet meer misselijkheid, pijn in borsten weg en wat minder moe. Maak ik me weer zorgen of dit normaal is?
Ik had in het begin wisselend last van de vermoeidheid. Was totaal niet misselijk en de ene dag kon je niet naar me borsten kijken zo pijn en de volgende dag niks aan de hand. Ook ik had menstruatie krampen maar dat kan ook het groeien van je baarmoeder zijn. Het is afwachten. Sommige verliezen de symptomen en daarbij gaat het mis en bij anderen gaat het goed... succes!
Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het echt goed zit, maar zoek denk ik toch bevestiging ☺️
Ik had dat ook. Borsten deden minder pijn maar bleven wel vol. Maakte me ontzettend zorgen. Maar...niks aan de hand.
Ik had dat ook rond die termijn. Heb toen overal gevraagd wat t kon zijn.. De verloskundige hier op het forum zeggen altijd: Het wel of niet hebben van, of het plots verdwijnen of verschijnen van kwaaltjes zegt helemaal niets over het verloop van de zw. Ik heb 5 ma s gehad dus raakte snel in paniek. En zie ik heb 2 heerlijke bio peuters rondhobbelen! En een geweldigde zesjarige zoon..