Wij gaan morgen zwemmen. Nu ben ik 35 weken zwanger mag ik nog wel in een (kruiden) bubbelbad. Mijn zoontje vind dit namelijk lekker even te bubbelen.
je mag in principe gewoon zwemmen tot de bevalling (of tot je vliezen breken in elk geval) -een bubbelbad mag zover ik weet ook gewoon. Heerlijk voor je vermoeide rug spieren . Vorige week zondag nog heerlijk gebubbeld.
Ik ben fan van sauna's en bubbelbaden en heb het een paar weken geleden aan mijn vk gevraagd of ik erin mocht. Je mag na 14 weken en tot 34 weken zei zij tegen mij. Daar ga ik van uit..
dacht dat het alleen niet meer mocht als je vliezen zijn gebroken, maar infectie gevaar lijkt me ook niet zo leuk... en je weet natuurlijk niet of je al een centimetertje hebt...
ik heb zowie zo al onsluiting heb 3weken geleden al in het ziekenhuis gelegen met weeen en toen hebben ze gekeken
tja dan heb je dus je antwoord al, lijkt me erg onverstandig. Ook bepaalde kruiden zijn stimuleren en niet geschikt voor zwangere vrouwen. veel succes
je kunt beter niet in het bubbelbad gaan omdat het kan zijn dat je baarmoedermond al aan het verweken is waardoor er makkelijker een infectie in je baarmoeder kan komen. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het bubbelbad deze keer even overslaan of gezellig bij je zoontje op de rand van het bubbelbad gaan zitten...