Ben heel benieuwd hoelaat bij jullie de bevalling begon Kon geen ander topic vinden.. Dus hopelijk niet een dubbel topic
Vliezen gebroken om 3.45 Weeen begonnen om 07.00 Aidan is geboren om 11.00 Lekker snel dus voor een 1e! Wens het iedereen zo toe!!!
Bij mij braken de vliezen 's middags rond 14.30 uur.In het ziekenhuis ben ik rond 18.30 uur aan het infuus gegaan en daarna begon de bevalling dus heel snel!Ik ben vervolgens bevallen om 03.50 's nachts van onze zoon.
Rond 3uur snachts zijn mijn vliezen gebroken rond 7uur werd ik wakker van pijnlijke weeen Om 13.43 is onze zoon geboren!
Bedoel je de eerste wee? Dus echt het BEGIN van de bevalling? Die was om 05:00. Zoontje werd geboren om 17:01 's middags.
Ja dat bedoel ik Echt het begin begin zeg maar! Ik ben altijd teleur gesteld als ik in de ochtend wakker wordt en er is niks gebeurd.. Er wordt gezegt dat de meeste bevallingen s'nachts beginnen.. vandaar. Ben dus benieuwd of dit ook echt zo is..
begon al eerder om 5.00 uur, met weeenremmers nog 1 week binnen kunnen houden, 6 dagen later om 3.45 uur met het breken van de vliezen, 2uur en 10 min later was Ons Kleintje er.
Rond 23.00 de eerste echt pijnlijke wee. Vliezen moesten gebroken worden in het ziekenhuis en gebeurde bij volledige ontsluiting (9.00), 9.39 was onze dochter er.
Hier begonnen de weeen om 01.30 uur s nachts. Geen pijnlijke weeen en om de 8 minuten. Om 18.00 uur braken mn vliezen en om 21.03 uur is Luka geboren.
Om 3.00 uur begon het, tegen 6.00 uur pijnlijke weeen en om de 4 minuten. Om 12.44 is onze dochter geboren
Om half acht s´morgens in het ziekenhuis om ingeleid te worden, om 7.37 de volgende dag is ze geboren. 16.15 vliezen gebroken en weeen opgewekt.