Kan bijna niet meer wachten......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ik86, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wil even iets met jullie delen. al is het maar om het gewoon even kwijt te kunnen.
    Ik zit zo in twijfel, woensdag is mijn NOD en heb al bijna 2 weken last van mijn buik. Niet echt heel veel pijn, maar gewoon een beetje zeurend......als ik op mijn zij lig in bed doet het wel pijn.
    In vlagen ben ik misselijk en af en toe met opstaan duizelig.

Ik heb geen zwangerschapstest meer in huis, maar wil het aan de ene kant zo graag weten.

Maarja wat is wijsheid, morgen al een test halen of gewoon maar wachten tot woensdag????

Voel me wel wat anders dan andere maanden, maar durf niet te hopen.....

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Uhm, als je kunt gewoon wachtten tot. woensdag. Hoe moeilijk het ook is. als hij nu neg is wil namelijk nog niets zeggen maar het geeft je wel een grote teleurstelling. ALs je wonsdag niet ongi wordt kun je testen dan heb je namelijk meer kans op en posi test. En als je dinsdag al ongesteld wordt dan weet je het zeker dat het niet zo mocht zijn en heb je nog mooi een test voor de grote dag dat je een posi test hebt.
    Ik weet er alles van met onregelmatige cyclussen en er testen door heen jagen het maakt je alleen maar onzeker.

3. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    @ inggrid, bedankt voor je reactie! Ik heb de laatste maanden telkens een cyclus van 30 dagen, dus dat is wel netjes volgens mij.

Ja het is echt zo spannend, het is voor ons ook voor een eerste kindje, dus heb geen idee of je iets zou voelen. en als je dat at voelt wat het is.

Nog maar kijken of we nog even geduld hebben, misschien maar goed dat we geen testen in huis hebben. Weet jij eigenlijk of je als ik woensdag niet ongesteld word gelijk die dag kan testen, hoeft dat niet met ochtendurine?

4. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai
    Ik heb ook een aantal dagen voor mijn NOD getest met kruidvat test. 2 voor 5 euro. Advies van de meiden hier!!!
    Vrijdag was er een heel licht streepje te zien......dus eigenlijk nog te vroeg. Kon t vandaag niet laten dus weer getest. Streep iets donkerder........
    Tja je kunt natuurlijk er een testje tegenaan gooien, maar......beter is (voor een knal streep) om een paar dagen geduld te hebben. Moeilijk !!!!!!
    Succes ermee!!!!

5. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    @ Lilaatje76, Als ik er een in huis had dan had ik het denk ik ook niet kunnen laten. Probeer het nu wel vol te houden iig tot woensdag.
    Moet verder ook gewoon werken deze week, dus dat is misschien maar goed ook.

Maar ik kan jou dus feliciteren?! Is het voor jou ook jullie eerste kindje?

Deel Deze Pagina