plopjes in buik..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaLootje, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Hoi dames!

Wij zitten nu in de 2e ronde (van echt gericht klussen) en 10 juli is mijn nod.
    Nu zijn dr een paar dingen die ik normaal gesproken niet heb tussen mn ei en nod.

Sinds mn eisprong heb ik wit/gelig slijmverlies.
    'T is niet heel veel, alleen bij het afvegen zit er altijd wel wat op t papiertje..
    Ook heb ik de afgelopen 2 dagen het gevoel alsof mn borsten "zwaarder" zijn (ze zijn niet per sé gevoelig, alleen als ik erop lig).
    En.. ik heb sinds een dag of 3 hele vreemde "plopjes" in mn buik.
    Het voelt eigenlijk een beetje als de eerste bewegingen van je kindje (herken het een beetje van mn eerste zwangerschap), alleen kan het nu natuurlijk nog geen kindje zijn, haha!

Ik ben niet misselijk of iets, soms met opstaan wat duizelig maar niet dat het nou echt opvalt ofzo..

Zijn er meiden die die plopjes en t wit/gele slijm herkennen?
    Zijn echt dingen die ik nog nooit heb gehad, dus ben er best nieuwsgierig naar..

xx

2. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Niemand???

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik niet.. soms voel ik ook plopjes wat als een kindje voelt, maar dat is t echt niet.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dezelfde klachten net voor ik ongesteld moet worden, maar ik had het ook voor ik positief testte. Daar heb je niet veel aan dus :D

de plopjes herken ik niet van een zwangerschapskwaal.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    die plopjes ken ik wel... heb spastische darmen... dus helaas word ik er dagelijks mee geplaagd :) wel KUNNEN! die klachten optreden door je hormoonveranderingen. maar ik zou me niet teveel aan vastpinnen ;)

6. Meine

Meine Niet meer actief

Hoi,

Ik wil hier toch even op reageren, ik had gisteren en eergisteren last van plopjes.
    Net soort zenuwe trekje heel gek en bij mij was het ter hoogte van me navel dus of het me baarmoeder was geen idee.
    Maar ik had het dus niet onder controle en ook nog nooit gehad.
    Ik weet niet of je er wat aan heb maar weet wel ongeveer wat je bedoelt.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Moet je even googelen.
    Laatst las ik ergens dat plopjes ook tekenen van een zwangerschap kunnen zijn.

8. Meine

Meine Niet meer actief

Ja weet ik hoor! hihi ;)

Maar ik kreeg plopjes ter hoogte van me navel beetje links van me navel.
    Daar zitten volgens mij je darmen, ik denk niet als het vanuit me baarmoeder voelt dat ik het dan op die plek voel plopen haha als je begrijpt wat ik bedoel :).

9. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik heb eigelijk altijd wit/gelig slijm tussen ei en nod, dus voor mij persoonlijk zou dat niks opvallends zijn.
    Plopjes herken ik wel van mn darmen, weet wel wat je bedoeld.

Beide zegt volgens mij niks over een zwangerschap, al kan het natuurlijk altijd.

Plopje bij je navel zijn sowieso darmen want als je niet zwanger bent, ligt je baarmoeder echt heel laag, achter het schaambeen.

10. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Ik zat ook aan mijn slijm kan ik ook nooit wat afleiden, ene maand veel, andere maand helemaal niks.
    Alleen had ik ergens gelezen dat gelig slijm een "dood eitje" zou zijn..
    Leek me alleen niet dat dat dan blijft aanhouden of wel?

@Meine
    De plopjes heb ik nog steeds,rond mn navel ook inderdaad maar ook lager, verschillend eigenlijk.
    Ik ga niet uit van een zwangerschap, alleen als je zo bewust bezig bent voor een kindje ga je toch meer op alles letten.

Deel Deze Pagina