Bambino boxkleed van het kruidvat op de grond ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rikky, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikky

Rikky Actief lid

25 mrt 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje over het bambino boxkleed van het kruidvat.

Dat boxkleed is niet zo dik.
    Thuis heb ik een hele dikke op de grond liggen om lekker op te spelen en een laminaat vloer dat gaat prima.

Nu wilde wij een goedkope kopen voor bij onze schoonouders op de grond.
    Hun hebben een harde tegelvloer en eerlijk is het boxkleed van bambino niet zo dik.

Denken jullie dat dit gaat voor op de grond ?
    Het is voor 1 a 2 daagjes in de week om op te spelen in plaats van in een box. Ik wil echt geen dure kopen eigenlijk.

Groetjes rikky

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn moeder had ook een dunne op de grond, ze hebben zich nooit bezeerd oid.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een tijd een dik dekbed op de grond gehad, hadden we nog liggen. Ideaal, veel ruimte en lekker dik dus zacht.

4. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Ik had begrepen dat een dunner kleed geen enkel probleem is en juist goed voor de motoriek. Speelkleed dat wij hier hebben liggen is ook vrij dun vind ik.

5. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Opzich is het geen probleem maar toen mijn zoontje zijn hoofd omhoog ging doen in ligstand hebben wij er wat fleece dekentjes onder gedaan of een dekbed.
    Hij liet natuurlijk zijn hoofd ook zo weer naar achteren vallen en dat deed wel pijn.

6. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik leg er altijd 2 op elkaar.

7. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier heb ik ook gewoon een tijd een dunne boxkleed op de grond gehad en dat ging prima. Nu wel een iets dikkere op de grond liggen (en de dunne in de box) omdat deze wat groter is.
    Maar nu met het rollen komt ze regelmatig alsnog op de vloer terecht en heeft ze er dus niets onder liggen. De eerste paar keer merkte ze ook dat de grond daar vrij hard is en rolt ze nu automatisch al met haar hoofdje tegen zich aan van het kleed af, zodat ze haar hoofd dus niet meer stoot.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Je zou foampuzzels er onder kunnen doen.makkelijk op ruimen en fijn om er na op en me te spelen.

Deel Deze Pagina