Er even doorheen zitten

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by messema, Jun 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. messema

messema Actief lid

Nov 24, 2008
    113
    0
    16
    Hoi verloskundige,

Ik heb sinds een aantal weken op 2 plekken in rug overbelaste spieren. in onderrug en bij schouder. Daar heb ik fysio 1x per week voor en sinds vorige week voetreflex. Nu is het sinds 3 dagen zo erg verergerd dat ik af en toe niet meer weet waar ik het moet zoeken. De pijn zit nu op een andere plek, een beetje hoog in de rug in het midden. ben er af en toe ook benauwd van. ik wissel zitten, liggen en lopen veel af maar na 2 nachten van 3 uur slaap zit ik er aardig doorheen. Ik ben nu 29 weken zwanger en zie het somber in als ik zo nog een hele tijd door moet. ik weet dat ik geen keuze heb maar is er iets wat ik er nog aan kan doen om het beter en draaglijker te maken?

groetjes Astrid

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi astrid,

Jee dit is niet fijn!
    Wat kan helpen; Neem twee paracetamol en neem een warme douche of een warm bad voor het slapen gaan of op momenten dat je erge pijn hebt.Warmte ontspant en paracetamol neemt de pijn even weg zodat je ook kan ontspannen. Het is absoluut geen probleem om af en toen een paracetamol te nemen.
    Probeer met kussen/voedingskussen een voor jou prettige houding te vinden.
    Meer kan je helaas niet doen! sterkte meid!

Imke

Share This Page