Ik heb van die speciale hypoallergene zonder parfum en zo....... Volgens mij kan die wel gewoon hoor!
ik heb ook alles rond de 25 weken gewassen dan kon het buiten drogen en alles wat ik nieuw kocht daarna ging gewoon met de was mee. Ik heb een geurbuiltje van zwitzal in de kast gehangen en alles ruikt lekker naar zwitzal nu. ik heb sommige dingen ook een half jaar niet aan maar dan was ik het ook niet eerst en het hangt of ligt toch in een gesloten kast?!?
ja die geurbuiltjes heb ik ook lekker zijn die hé! ...ik denk dat ik het allemaal ga wassen zodra het kamertje helemaal af is.
Want doen jullie eingelijk met jasjes e.d. zo heb ik ook bijvoorbeeld een wollen vestje met teddy erin van Mexx maar zou ik die ook moeten wassen...
Ik heb voor David ook alles al ver van tevoren (week of 8-9 voor de geboorte) gewassen, daarna in plastic zakjes gedaan in de commode. Er werd in die tijd bij ons verbouwd, dus zo is alles mooi schoon gebleven en het ging niet muf ruiken. Heerlijk! al die schone kleertjes. Ik weet nog wel dat ik het een erg fijn en nuttig gevoel vond om daar zo mee bezig te zijn, je voelt je dan al een goede moeder INmiddels moet ik al die kleertjes wederom gaan inpakken, want hij past ze allang niet meer, haha Groetjes Honingbij
Ik heb ze bij de DA gekocht......lagen gewoon bij de zwitsal baby spullen Als je ze echt niet kunt vinden wil ik je wel een zakje toesturen hoor
Ik heb vorige week zelfs de binnenkant van de kinderwagen en maxicosi gewassen! O ja en de aerosleep......... Eigenlijk alles wat gewassen kon worden Erg hé? Ik heb letterlijk de kast opengetrokken en alles (dus ook de dekentjes) in een wasmand geveegd en gewassen. Omdat ik geen droger heb had ik hier vier deurrekken en een groot Leifheit droogrek helemaal vol hangen met de spullen voor de kleine. Was wel een karwei hoor, maar o zo lief al die kleine kleertjes en lakentjes etc aan de lijn. Vooral de sokjes! Ik heb alles gewassen met Ariel sensitive. Heerlijk spul is dat en er blijft nog heel licht een lekker luchtje achter in de spullen. Echt een beetje baby-achtig, mmm! Waarschijnlijk kan het zijn dat de geur die achter blijft nog wat sterker is maar ik heb een speciale knop op mijn wasmachine voor babykleding. Dat betekend dat hij na de wasbeurt nog extra spoelt om het wasmiddel er nog uit te krijgen.
Als je naspoelt met azijn gaan ook de zeepresten weg. Ik gebruik bij de laatste spoeling in het wasverzachterbakje.