Hai meiden, Op 9 april verloor ik voor het eerst een beetje bloed. Op 17 april ben ik het vruchtje verloren. Daarna nog controles gehad omdat ik bleef vloeien, al was het maar licht. Vorige week vrijdag het verlossende woord: mijn waardes waren zo laag dat het allemaal in orde is. Nou ben ik vannacht ongesteld geworden tot mijn grote verbazing. Ik had normaal een cyclus van ongeveer 32 dagen. Dit is dus wel extreem vroeg! Herkennen jullie dit?
Hoi Sopann, Volgens mij kan het ineens heel snel gaan allemaal maar hoor ook wel eens dat er na zoveel dagen weer spontaan een bloeding optreed. Maar lees veel over veranderingen van cylclus na een mk . Dus misschien even navragen voor de zekerheid ? Ik kreeg het na 32 dagen weer mijn ongi en was een rare cyclus, ene moment veel bloeden en dan weer even niks en weer veel heel vreemd wat het allemaal met je doet . Ben nu met ovu testen begonnen en als ik dit mag geloven allemaal , had ik gisteren mijn ei ? of vandaag en dan zou ik weer 7 dagen voor liggen dus echt verwarrend soms allemaal! Sterkte in ieder geval .
Je cyclus kan na een mk inderdaad van slag zijn. Wil je toch nog even sterkte wensen en als jullie er weer aan toe zijn dat jullie een plakbeeb krijgen!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik twijfelde eerst nog of het wel echt ongesteld-zijn was, omdat ik toch bang was voor van alles en nog wat. Uiteindelijk kon ik er niet meer omheen. Ik voel me ook direct weer beter! Al kost deze menstruatie me wel meer energie dan anders. Nog één cyclus wachten en dan gaan we weer proberen Al hoor ik mijn eierstokken nu toch ook alweer klepperen. Haha!
Gemiddeld 6 weken ... Maar bij de een komt het eerder en bij de ander komt het later. Is slechts een gemiddelde