Nu al weer hele erge bekkenpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door anoniem02, 26 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem02

    anoniem02 Actief lid

    22 mrt 2016
    409
    212
    43
    Dank voor het delen!
    Bijzonder dat jouw 3e zwangerschap de beste is! Wat ontzettend fijn ook voor je.
    Je geeft aan een buikband besteld te hebben. Is dat een buikband die enkel jouw buik ondersteund? Of heb je echt een bekkenband besteld?
    Ik heb zelf vanaf een week of 22 in de 2e zwangerschap heel veel met een bekkenband gelopen. Dit wil ik het liefst proberen zo lang mogelijk uit te stellen en juist bij toename pijn te rusten of te minderen dan maar met een band rond te lopen.
    En ik wil me deze zwangerschap juist focussen op 'krachttraining' onder goede begeleiding van bekkenfysio.

    @Anne172636 een inwendig onderzoek heb ik nog nooit gehad. En idd je mag zelf aangeven of je dit wilt of niet. Erg goed dat je nu alweer een afspraak gemaakt hebt. Hopelijk gaat het je helpen en houd je de pijn onder controle!
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    We gaan t meemaken, voorlopig heb ik mn dochter leren fietsen zonder zijwieltjes terwijl ik nog in mn bevallingsverlof zat.

    Het was wel een snelle leerling gelukkig maar dat had ik never nooit niet meer durven dromen. Binnen is binnen!

    Ik settle ook voor snelwandelen hoor, maar zou t leuk vinden samen met mn dochter te kunnen rennen omdat die focus van hardlopen dr zo goed kan doen, het hielp mij destijds in elk geval heel erg.
     
    anoniem02 vindt dit leuk.
  3. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Ja echt mega bijzonder! Vanochtend geweest en ze heeft het pijnpunt gemasseerd, opnieuw getaped en ik voel me zo goed! Pijn helemaal weg. Ik ga nu weer als ik meer pijn krijg.

    Ik heb idd echt een buikband. De fysio zei tegen mij dat een bekkenband eigenlijk na de buikband komt, als het echt niet meer gaat. Maar ik heb de buikband nu ook even apart gelegd, omdat het weer goed gaat nu. Ik wil die vooral gebruiken als ik wat meer ga wandelen enzo. Maar ik vind het vooral een onding haha.... Ja ik denk idd dat oefeningen altijd goed zijn om alles wat te versterken!
     
  4. anoniem02

    anoniem02 Actief lid

    22 mrt 2016
    409
    212
    43
    Wat fijn dat de pijn weer weg is, lijkt me heerlijk even helemaal pijnvrij te zijn! Die momenten heb je die maar weer mooi te pakken.
    Waar heb jij de meeste pijn? En welk gebied wordt getaped? Interessant hoor!
    Lijkt me dat die losse buikband zo omhoog kruipt? Of zit ie zo stevig, dat dat wel meevalt?
    Het is wel lekker zo'n steuntje!
     
  5. anoniem02

    anoniem02 Actief lid

    22 mrt 2016
    409
    212
    43
    Nog meer die tegen bekkenpijn aanlopen? Wat doe jij om er mee om te gaan?
     
  6. anoniem02

    anoniem02 Actief lid

    22 mrt 2016
    409
    212
    43
    Helaas neemt de bekkenpijn sinds afgelopen week toe. Ben bijna 19 weken zwanger.
    Zijn er meer vrouwen die last hebben en hoe gaan jullie er nu mee om? Hebben jullie de pijn nog 'stabiel' gekregen of werd het alleen maar erger? Hoe deed je dat?

    Nu weer opnieuw het gesprek aan gaan op het werk, om halve dagen te gaan werken in aangepaste functie.

    Het is ook zo bijzonder dat ineens de pijn erger geworden is, er is geen trigger aan te wijzen. En ik doe al zo rustig aan. Mijn buik is al wel erg groot. Pijn in symfyse neemt toe en ook erg veel rugpijn. Balen vorige week ging het nog zo goed. En ineens dubbel zo hard terug.

    Wie kampt er momenteel nog meer met erge bekkenpijn?
     

Deel Deze Pagina