Lieve mensen, Ik weet nu 5 dagen dat ik zwanger ben. Deze week een echo gehad.....maar daar was nog niet veel op te zien. Mijn HCG is 419...... Ik heb wel iedere dag menstruatiepijn onder in mijn buik Ik hoop hier ervaringen uit te wisselen. Liefs Lydia
Hoi Nadia, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk welkom op het forum. Het kan heel goed kloppen dat je menstruatiepijn hebt hoor terwijl je zwanger bent. Hier hoef je je geen zorgen over te maken. Bijna alle net zwangeren vrouwen hebben hier last van. Groetjes Elvira
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Die Menstruatie pijn had ik in het begin ook dus ik zou me geen zorgen maken. Het is net wat Elvira zegt heel veel net zwangere vrouwen hebben er last van. Liefs wolly
Gefeliciteerd! Die pijn hoort erbij hoor! Je kunt trouwens meekletsen op 'bevallingslijst' bij de maart 2009 mama's! Heb je allemaal meiden die rond dezelfde tijd als jij zijn uitgerekend. Groetjes Joss
Bedankt voor jullie lieve reactie's Ik ben hier nieuw dus moet nog een album aanmaken en flink rond neuzen Ja die buikpijn het geeft onzekerheid maar goed zolang er geen bloed is ............. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Lydia
Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.. En menstruatiepijn had ik ook heel erg in het begin, dus maak je maar geen zorgen! Groetjes monique
Bedankt voor alle lieve felicitaties en gerustellingen. De pijn is nog niet weg......maar ik begrijp dat er meer vrouwen hier last van hebben Volgende week donderdag krijg ik een echo, dan ben ik 6 weken en 4 dagen......hopen dat er iets te zien is... Liefs Lydia
gefeliciteerd! ik heb die pijn ook, het zal er allemaal wel bijhoren. succes met je echo, hoop dat je al wat moois ziet!